یزد؛

تلاش ووشوکاران برای نهادینه کردن ورزش در جامعه

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزدگفت: ووشوکاران ورزش و زندگی را در جامعه نهادینه کنند.

 مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: عده ای از ورزشکارن استان بعد از قهرمانی در مسابقات از ورزش فاصله می گیرند به همین دلیل ووشوکاران استان تلاش کنند تا احساس پیوند میان ورزش و زندگی را در جامعه نهادینه کنند.

 مسعود شریعتی روز پنج شنبه در مراسم تجلیل از ووشوکاران مدال آور مسابقات قهرمانی کشور و تودیع معارفه کریمی رئیس هیات ووشو یزد افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر کارهای زیربنایی خوبی در این رشته انجام شده و در واقع پایه های خوبی برای توسعه کمی و کیفی و علمی ووشو گذاشته شده است.

وی گفت: با توجه به حضور گسترده نوجوانان و جوانان استان در این رشته مدال آور آینده روشنی پیش روی ووشو است و امیدواریم سال گذشته که کارهای کم نظیر و حتی بی نظیری همچون نایب قهرمانی بانوان استان در مسابقات کشوری نصیب استان شد امسال نیز شاهد موفقیت های ووشوکاران یزدی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد: شرایط سخت اقتصادی بویژه در حوزه ورزش موجب شده تا گرفتن اسپانسر و حامی مالی سخت باشد اما رئیس هیات ووشو با وجود مشغله های فراوان کارهای بزرگی در این رشته انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

شریعتی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ بدی در بخش ورزش قهرمانی در استان وجود دارد که باید اصلاح شود افزود: متاسفانه نوجوانان و جوانان استان وقتی قهرمان می شوند و مدال های رنگارنگ می گیرند بعد از مدتی به دلیل کنکور و دانشگاه و ازدواج و گرفتاری های زندگی از ورزش فاصله می گیرند.

وی اضافه کرد: باید این سد شکسته شده و فرهنگ بد شکسته شود چون زندگی و دانشگاه و درس خواندن با ورزش هیچگونه مغایرتی ندارد و در واقع میان این دو حوزه پیوند وجود دارد و مکمل یکدیگر هستند.

شریعتی از قهرمانان ووشوکار استان خواست تا پیشقدم شده و پیوند زندگی و خانواده و ورزش را در جامعه نهادینه کرده و این افتخار را برای تغییر در سایر رشته ها و ورزش استان نصیب هیات ووشو کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در عین حال از خانواده های ورزشکاران بویژه خانواده قهرمانان ووشو و رئیس هیات ووشو استان یزد تقدیر کرد.

در این مراسم علاوه بر تقدیر از بانوان ووشوکار استان که در مسابقات کشوری نایب قهرمان کشور شده بودند از مربیان و اساتید ووشو استان نیز تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار