ساری،

پرداخت وام 2 میلیاردی کارگشایی به مددجویان سوادکوه شمالی

2 میلیارد و 145میلیون ریال وام کارگشایی پارسال در بخش های جهیزیه، درمان، تحصیلی و مسکن به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد سواد کوه شمالی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلامرضا پارسا راد مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی گفت: پرداخت وام کارگشایی از جمله طرح های حمایتی کمیته امداد است که در طول سال ارائه می شود و اعطای این وام می تواند زمینه رفع مشکلات مددجویان را فراهم کرده و بسترهای توانمند سازی را از طریق خود کفایی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه این نهاد به مددجویان زیر پوشش و برای توانمندسازی آنها خدمات مختلفی ارائه می دهد، افزود: سال گذشته دو میلیارد و 145میلیون ریال وام کارگشایی در بخش های جهیزیه، درمان، تحصیلی و مسکن به مددجویان زیر پوشش در این شهرستان پرداخت شد.

پارسا راد گفت: یکی از راهکارهای کمیته امداد، برای حل مشکلات مددجویان، پرداخت وام کارگشایی به آنها است و این وام با هدف رفع ّ مشکلات فرهنگی ، معیشتی، تحصیلی،و...به مددجویان پرداخت می شود.

مدیر کمیته امداد شهر ستان سواد کوه شمالی گفت: در سال گذشته برای رفع نیازمندی های مددجویان زیر پوشش در این شهرستان به هزار و 224 نفر کمک موردی و بلاعوض به ارزش یک میلیارد و380 میلیون ریال پرداخت شد .

پارسا راد یکی از رویکردهای کمیته امداد را تامین لوازم ضروری زندگی مددجویان بیان کرد و گفت: پس از گاز رسانی مناطق محروم لفور 202 دستگاه بخاری گازی به ارزش443 میلیون ریال میان مددجویان زیر پوشش این شهر ستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در این شهرستان بیشترین خانوارهای زیر پوشش در مناطق محروم زندگی می کنند افزود : توزیع خدمات به صورت منطقه ای با تعیین نیازمندی های همان منطقه با مشارکت شوراها،دهیاران، بسیج و خیّران یکی از برنامه های امسال کمیته امداد این شهرستان است.

مدیر کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: سال گذشته به 49نفر از نوعروسان این شهرستان کمک هزینه خدمات ازدواج به ارزش یک میلیارد و 16 میلیون 330 هزار ریال پرداخت شد.

پارسا راد گفت: این نهاد بابرگزاری کلاس های متعدد آموزشی برای نوعروسان در ترویج فرهنگ ازدواج تلاش می کند تا با پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه زمینه ازدواج آسان زوج های جوان زیر پوشش را فراهم سازد .

وی افزود: در شهرستان سوادکوه شمالی هزار و 583 نفر زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.