اردبیل؛

اردبیل رتبه نخست جشنواره کارآفرینان برتر کشور را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: این استان موفق به کسب رتبه نخست بخش کشاورزی جشنواره کارآفرینان برتر کشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت اردبیل تصریح کرد: سالانه جشنواره کارآفرینان برتر با هدف معرفی طرح‌ها و کارآفرینان برتر استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از برگزاری ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور شرکت کرده بودند و موضوعات در ۵۸ شاخه موردبررسی قرار گرفت.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در مرحله سوم داوری از بین هزار طرح، طرح یک واحد مرغداری و کشتارگاه صنعتی رتبه نخست را از آن خود کرد.

رحیمی با بیان اینکه این طرح در هفته آینده از سوی رئیس‌جمهور تجلیل خواهد شد، اضافه کرد: به منظور ایجاد اشتغال حمایت کارآفرینان و به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مورد تأکید است.

وی افزود: در این راستا حمایت از توان و ظرفیت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تأکید می‌شود و مطابق برنامه بودجه ۹۶ کارفرمایانی که از نیروهای فارغ‌التحصیل در واحدهای تولیدی استفاده کنند به مدت دو سال از پرداخت سهم بیمه کارفرمایی معاف هستند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تعاونی‌هایی که توسط فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فعال می‌شوند نیز از تسهیلات ویژه برخوردار خواهند بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سبحان مدبر
۰۱:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
کدوم کار آفرینی؟روز بروز به جمعیت بیکار اردبیل اضافه میشه و فقط بازاریابه که استخدام میکنن.