ساری،

اجرای 208 برنامه اولويتدار فرهنگی و تبليغی در مازندران

208 برنامه اولويتدار و پرمخاطب فرهنگی و تبليغی در مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود فیاض بخش سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این برنامه ها با مشارکت رسانه ها در استان انجام گرفته است.

وی معرفی برنامه ها و کار ویژه های سازمان اوقاف، معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه استان، گزارش دهی عملکرد معاونت ها و مجموعه اوقاف استان، ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف را از جمله اهداف و برنامه های اجرا شده اعلام کرد.

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف یکی از برنامه های روابط عمومی اوقاف استان به شمار می رود که در این راستا برنامه های مختلفی طی سال گذشته در مازندران انجام شده است.

فیاض بخش تهيه و اجری برنامه های اولويتدار و پرمخاطب فرهنگی و تبليغی را از برنامه های ویژه روابط عمومی اوقاف مازندران دانست و افزود: این برنامه های با مشارکت رسانه های جمعی در مازندران به خوبی انجام شده است.

سخنگوی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای 208 برنامه اولويتدار و پرمخاطب فرهنگي و تبليغي در استان خبر داد و گفت: این برنامه ها در راستای ویژه برنامه های سازمان اوقاف و با مشارکت رسانه ها در استان انجام گرفته است.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.