واکنش‌ها به لغو مناظرات زنده انتخاباتی؛

نقوی حسینی: با لغو پخش زنده مناظره‌ کاندیدا‌ها مخالفم/ فشار دولت برای لغو مناظره‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دولت چهار سال دیکته نوشته و حالا نامزد‌ها می‌خواهند از او سوال کنند برای همین نسبت به لغو منظره‌ها به صدا وسیما فشار می‌آورد.

سیدحسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدام کمیته نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در لغو پخش زنده مناظره‌های کاندیدا‌ها گفت: مناظره‌ زنده تلویزیونی نامزدهای انتخابات بهترین عرصه  شناخت نامزدها برای مردم  و آشنایی با برنامه‌ها و نقاط ضعف و قوت آن‌هاست.

وی افزود: مناظره زنده تلویزیونی، بهترین فرصت برای قضاوت مردم درباره آنهاست، زیرا با ارائه نظرات یکطرفه مرم نمی‌توانند نامزد‌ها را بشناسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه فشار دولت در این زمینه بسیار زیاد بوده، تصریح کرد: دولت چهار سال دیکته نوشته و حالا نامزد‌ها می‌خواهند از او در اینباره سوال کنند و به همین دلیل برای لغو منظره‌ها به صدا وسیما فشار می‌آورد.

وی خاطر نشان کرد: هیچ دلیل منطقی برای این اقدام وجود ندارد و در سال‌های گذشته منظره‌های بسیار داغی در زمان انتخابات داشته‌ایم که در مشارکت، انگیزه و شناخت مردم بسیار تاثیرگذار بوده است.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه به شدت با لغو پخش زنده مناظره کاندیدا‌ها مخالفم خاطرنشان کرد: باید اجازه بدهند که مناظره‌های به صورت زنده پخش شود و مردم آن را ببینند تا بتوانند قضاوت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار