سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدردر سفر به استان مرکزی؛

پرداخت تسهیلات ویژه‌ برای بکار گیری معتادان بهبود یافته

به ازای هر فرد ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات در اختیار کارفرمایان قرار می‌ گیردو ۵۰ درصد سهم بیمه کارفرما پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ افشار، معاون و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر درنشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در فراهان گفت:تسهیلات ویژه‌ای برای کارفرمایانی که معتادان بهبود یافته را به کار گیرنددرنظر گرفته شده و برای این منظور به ازای هر فرد ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات در اختیار کارفرمایان قرار می‌ گیرد و ۵۰ درصد  سهم بیمه کارفرما پرداخت می شود.
 افشار افزود:ایجاد  ۳هزارو۵۰۰ فرصت شغلی برای معتادان بهبودیافته  در سال گذشته در کشور پیامدهای مثبتی در کاهش آسیب و ساماندهی وضعیت خانواده های معتادان داشته است.
وی اضافه کرد :مقابله با موادمخدر به عنوان آسیبی که کشور و جامعه را با مخاطرات فراوانی مواجه می‌کند یکی از اولویت‌های مهم است که نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است، در این زمینه و به منظور مقابله با این معضل نیازمند مشارکت همگانی هم مردم و مسئولین هستیم.
معاون و سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد : دغدغه مبارزه با مواد مخدر تنها مختص به کشور ما نیست و اقدامات انجام شده بایستی در راستای رفع معضل اعتیاد و آسیب های اجتماعی به عنوان تهدیدی برای جامعه امروز باشد.
  شاه محمدی  ، دبیر شواری هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی هم  گفت: شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان از حوزه های موفق در زمینه مبارزه و مهار معضل اجتماعی موادمخدر هستند.
در این جلسه فرماندارشهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان گزارشی از اقدام های صورت گرفته در امر مبارزه با موادمخدر درسه شهرستان و برنامه های پیشنهادی هر سه شهرستان را ارایه کردند.
تخصیص اعتبار خارج از استانی برای شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان در حوزه مبارزه با موادمخدر از مهمترین مصوبات این نشست بود.
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.