عبدی: کوچک ترین هدیه ما به مردم آبادان پیروزی مقابل سایپا بود

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حق مردم آبادان رتبه یازدهم جدول لیگ نیست و پیروزی مقابل سایپا کوچک ترین هدیه ما به آنهاست.

عبدی: کوچک ترین کادو ما به مردم آبادان پیروزی مقابل سایپا بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برتری تیم صنعت نفت مقابل سایپا بیان کرد: بازی خوبی بود و خوشبختانه دستورات کادرفنی را مو به مو اجرا کردیم. البته سایپا هم خودش را خوب تجهیز کرده و بازیکنان خوبی به مجموعه این تیم اضافه شده اند. این کوچکترین هدیه ما به هواداران نفت بود.

وی درباره تحول صنعت نفت پس از پایان تعطیلات نوروز گفت: تعطیلات عید نخستین مقطعی بود که فیروز کریمی می توانست 25 روز با تیم ما کار کند. امروز برد خوبی به دست آوردیم. حق مردم آبادان قرار گرفتن در رتبه یازدهم جدول نیست و صنعت نفت باید بین 4، 5 تیم اول لیگ باشد. امیدوارم امسال به خیر و خوشی تمام شود و در این 2 بازی  هم، خوب بازی کنیم.

عبدی ادامه داد: باید برای سال آینده برنامه ریزی کنیم تا سکوهای پرحرارت و وحشتناک آبادان هم به صنعت نفت کمک کند. استقلال و پرسپولیس هم در آبادان هیچ طرفداری ندارند. 

وی درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: خوشحالم تیمی که از کودکی هوادارش بودم، قهرمان شده است. آخرین باری که پرسپولیس قهرمان شد، عضو این تیم بودم و می دانم چه حسی دارد. امیدوار بودم که زودتر این اتفاق رخ دهد اما اینگونه نشد. با این وجود حق بازیکنان پرسپولیس بود که امسال قهرمان شوند. از آنجاییکه که با بازیکنان این تیم در ارتباط هستم،  می دانم از کادرفنی و مدیران رضایت دارند.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد تمدید قرارداد با این تیم تصریح کرد: الان زمان خوبی برای حرف زدن درباره فصل بعد نیست. نیم فصل خوبی در پیکان نداشتم اما باید از کریمی تشکر کنم که در بدترین سال زندگی ام، به من کمک کرد. فعلا در این 2 بازی برای نفت با جان و دل بازی می کنم تا ببینم سال بعد چه پیش می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار