ساری؛

سنددار دارشدن همه زمین‌های زراعی و باغی مازندران تا 5سال آینده

تمام زمین‌های زراعی و باغی با هزینه اعتباری خاصی که تعیین شده تا پنج سال آینده سنددار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا دوستی‌ایرانی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سنددار شدن زمین‌ها از شهرستان بابلسر شروع و در شهرستان آمل با مناقصه‌ای 40 هزار هکتاری انجام شد که در آینده نزدیک فعالیت آن آغاز می‌شود.

وی افزود: با تلاش مسئولان استانی، طی پنج سال آینده تمام زمین‌های زراعی و باغی با هزینه اعتباری خاصی که تعیین شده سنددار می‌شوند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه هجمه زمین‌خواری و تغییر کاربری اراضی در استان بسیار زیاد است، گفت: اولویت اصلی حفظ اراضی زراعی و باغات برای ادامه حیات بشریت است.

رضا دوستی‌ایرانی با بیان اینکه در بخش دیگر هم‌زمان با اجرا و عمل به قانون دنبال کارگشایی کار مردم هم باشیم، افزود: باید بروکراسی اداری برای مردم سهل و آسان شود و برنامه‌ها در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت تقسیم بندی تا بتوان اصولی نتیجه گرفت.

وی رویکرد ترویجی همراه با برنامه‌‌ای آموزشی تاثیرگذار برای همه اقشار جامعه را از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌ها بیان کرد و گفت: برنامه‌های درازمدتی برای آینده پیش‌بینی شد، ضمن اینکه بحث تداخلات بسیار مهم بایستی پیگیری و تداوم داشته باشد و پیگیری اراضی بایر و طرح‌های غیرفعال نیز باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار