پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند؛

بادامکی:برای بقا در دو فینال باید پیروز میدان باشیم

کاپیتان تیم سیاه جامگان گفت: باخت در مقابل تیم پیکان کارمان را برای ماندن در لیگ دشوار کرد اما باید در 2 دیدار آینده پیروز شویم تا خیالمان از بقا در لیگ راحت شود.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد مصدومیتش در دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: آسیب‌دیدگی من از ناحیه کتف نبود بلکه در یک صحنه به هوا پریدم و با آرنج به زمین خوردم. شب گذشته از دستم عکس گرفتم و خوشبختانه آسیب دیدگی ام جدی نیست و با چند روز استراحت مطلق دوباره می توانم در تمرینات گروهی سیاه جامگان شرکت کنم تا در بازی آینده مقابل ماشین سازی در صورت صلاحدید کادر فنی بدون هیچ مشکلی برای تیمم به میدان بروم.
 
وی درباره شکست تیمش مقابل پیکان گفت:در مقابل پیکان روز روز سیاه جامگان نبود و موقعیت‌های زیادی در بازی نصیب مان شد که به دلیل تمرکز پایین بازیکنان نتوانستیم از آن ها استفاده چندانی کنیم. البته در حین مسابقه باد شدیدی در ورزشگاه ثامن شروع به وزیدن نمود و کار را برای ما سخت کرده بود.
 
کاپیتان سیاه جامگان درباره شکست صبا مقابل سپاهان گفت:در روزی که با بد شانسی در زمین خودمان مغلوب پیکان شدیم و نتوانستیم امتیازی را مقابل این تیم سر سخت کسب کنیم،شانس آوردیم که تیم صبا رقیب مستقیم ما برای بقا در لیگ هم نتوانست در یادگار امام قم، مقابل شاگردان کرانچار امتیازی را کسب کند و چنان چه در دو بازی آینده بتوانیم از سد ماشین سازی و پرسپولیس بگذریم و تیم صبا هم نتواند امتیازات لازم را برای ماندنش کسب کند در لیگ ماندنی خواهیم شد.
 
بادامکی درباره کیفیت فنی گادوین منشا مهاجم تیم پیکان تصریح کرد:مربیان پیش از آغاز مسابقه به بازیکنان گوشزد کرده بودند که نباید حتی لحظه ای هم از منشا غافل شوند اما او با زیرکی بالایش توانست دو گل حیاتی برای تیمش به ثمر برساند و این موضوع نشان می دهد که اگر تیمی چنین بازیکنی را در ترکیبش داشته باشد به راحتی می تواند برای حریفان در دسر ساز شود.
 
وی درباره اینکه دیدار آینده سیاه‌جامگان با ماشین‌سازی،بیان کرد:با توجه به شرایط امتیازی که در جدول با تیم های صبا و ماشین سازی داریم خود را در این دیدار محکوم به برد میب دانیم هر چند که تیم ماشین سازی هفته قبل به لیگ پایین تر سقوط کرد اما به طور حتم این تیم با انگیزه بالایی برای کسب امتیاز مقابل ما ظاهر می شود.از طرفی هم ما نیم نگاهی به دیدار تیم صبا داریم که در صورت نتیجه نگرفتن این تیم و انشاالله برد ما در مقابل تیم تبریزی سیاه جامگان در لیگ برتر حفظ کنیم.
 
کاپیتان سیاه جامگان و بازیکن سابق پرسپولیس در مورد دیدار سرخ پوشان تهرانی مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس دیداری حساس و تعیین کننده برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان مقابل الهلال در پیش رو دارد و امیدوارم شاگردان برانکو بتوانند با تدابیر ویژه ای که مربیان برای آن ها در نظر می گیرند در مسقط (عمان) الهلال را شکست دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار