پخش زنده مسابقات سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از رادیو قرآن

مدیر رادیو قرآن گفت: روزانه برنامه های مسابقات سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به مدت 4 ساعت به صورت زنده برای مخاطبان رادیو قرآن پخش می شود.

پخش زنده مسابقات سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از رادیو قرآن
به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، احمد ابوالقاسمی با اشاره به پوشش کامل مسابقات توسط رادیو قرآن اظهار داشت: رادیو هر سال به مسابقات بین المللی قرآن کریم به طور ویژه به این مسابقات می پردازد و آن را برای مخاطبان خود پوشش می دهد.
وی با بیان اینکه افتتاحیه و اختتامیه مسابقات نیز به طور کامل پوشش داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: دیدار متسابقین با مقام معظم رهبری در روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه نیز از صبح توسط رادیو پوشش داده خواهد.
مدیر جدید رادیو قرآن با بیان اینکه طبق برنامه ریزی مسابقات، نوبت تلاوت قاریان و حافظان قوی تر بعدازظهر می باشد، تصریح کرد: بر این اساس ما نوبت عصر از ساعت 16 تا 20 را به صورت مستقیم پخش می کنیم.
ابوالقاسمی با اشاره به عدم تضعیف حق شنوندگان ادامه داد: برای اینکه شنوندگان چند تلاوت ضعیف را پشت سر هم گوش ندهند این برنامه ریزی صورت گرفته است.
وی در ادامه بیان کرد: همچنین علاوه بر رادیو قرآن، شبکه های رادیویی معارف، جوان، ایران و تهران هم قسمت های زیادی از مسابقات را به طور مستقیم و گزارشی پخش می کنند.
مدیر رادیو قرآن در ادامه گفت: همچنین افتتاحیه مسابقات دانش آموزی که صبح شنبه است به طور کامل توسط رادیو قرآن پوشش داده می شود.
ابوالقاسمی در ادامه تصریح کرد: همچنین رادیو در نظر دارد تا تعامل خود را با سازمان اوقاف و امور خیریه بیش از گذشته در دستور کار خود قرار دهد و برنامه های قرآنی و مذهبی که توسط این سازمان اجرا شود را پوشش دهد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار