تبریز؛

تضعیف کنندگان شورای نگهبان ، مفسدان فی الارض هستند

امام جمعه تبریز گفت : تخریب کنندگان و تضعیف کنندگان شورای نگهبان ، مفسدان فی الارض هستند.

تضعیف کنندگان شورای نگهبان ، مفسدان فی الارض هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آیت‌ الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌ های امروز نماز جمعه تبریز افزود:  امام جمعه تبریز: تضعیف کنندگان شورای نگهبان ، مفسدان فی الارض هستند توهین به شورای نگهبان در مسأله  تأیید صلاحیت ها  برای کشور  خطرناک است و کسی که چنین عملی مرتکب می شود باید  تحت تعقیب قضایی قرار بگیرد.
وی گفت : همه باید به تشخیص شورای نگهبان احترام بگذارند و در جریان انتخابات نیز باید اخلاق ،نزاکت ، صداقت و ادبیات وزین رعایت شود.
خطیب نماز جمعه تبریز افزود: در جمهوری اسلامی فصل الخطاب قانون است و گردن نهادن به دستگاه های قانونی الزامی است.
نماینده  ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه ی سیل اخیر در عجب شیر و آذرشهر  و لزوم تسریع در حل مشکلات سیل زدگان گفت:انصافا همکاری های سپاه ،بسیج ،ارتش ،هلال احمر ،صداوسیما و استانداری باهمدیگر  قابل تقدیر است و امیدواریم مسئولان برای پیشگیری از بروز حوادث این چنینی نیز برنامه ریزی کنند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه خانه‌های تخریب شده در سیل اخیر باید هرچه زودتر ساخته شود، گفت:برخی سخنان و عملکرد مسئولان متاسفانه احساسات و عواطف مردم سیل‌ زده و داغ دیده آذرشهر را جریحه‌ دار کرد. 
آیت الله مجتهد شبستری افزود : مردم غیور روستای «چنار» اجازه نصب چادر موقت را در روستا به افراد سیل‌ زده ندادند و همه روستاییان را به خانه خود بردند  ولی باید هرچه زودتر خانه‌های تخریب شده بازسازی شود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها به برخی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ارتشیان اشاره کرد و گفت:  برای یک کشور بدترین حالت ترس از تشر دشمنان است و دلهره از استکبار  اول بدبختی است.
خطیب نماز جمعه تبریز  ادامه داد: همان طور که امام خامنه ای فرمودند  کسی که از دشمن می ترسد، به حساب خود بترسد و به جای مردم تصمیم نگیرد، دشمن چه آمریکا و چه بزرگتر از آمریکا اگر در مقابل نظام جمهوری قرار بگیرد، هیچ غلطی نمی‌ تواند بکند.
امام جمعه تبریز  سالروز شکست حمله  نظامی آمریکا در طبس را نیز یادآور عنایت پروردگار متعال در امداد رسانی به  دین  و انقلاب اسلامی  بیان کرد. 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار