حيدريان در جمع خبرنگاران:

اگر ماندگار شدم، درباره جشنواره جهانی فيلم فجر تصميم می‌گيرم

رئيس سازمان سينمايی،به سوالات خبرنگاران در خصوص برخی برنامه های جدید خود پاسخ داد.

اگر ماندگار شدم، درباره جشنواره جهانی فجر تصميم می‌گيرمبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اگر رئیس سازمان سینمایی باقی ماند، جشنواره جهانی فجر در سال آينده جدا از جشنواره داخلي برگزار می‌شود يا نه، گفت: پس ار پایان جشنواره فیلم فجر جلساتی برگزار و کمیته ای تشکیل شد و بحث هایی صورت گرفت، قطعا تغییرات و تفاوت هایی نسبت به جشنواره سال های قبل خواهد داشت.
 
حیدریان درباره ماندن و یا رفتن محمد حیدری به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: باید دید ساز و کار جشنواره چه می‌شود، ماموریتش چیست و .... در اين صورت مناسب‌ترین دبير انتخاب مي‌شود.
 
وي در خصوص برنامه نظام هنری ارائه شده به خانه سینما در بخش سینماگران و همکاری سازمان سینمایی با خانه سینما برای تبیین آیین نامه مراحل مورد نظر گفت: از روز اول مدیر عامل خانه سینما را عضو شورای معاونان و مدیران سازمان کردم. ایشان از همان موقع در جلسات حضور پیدا کردند و دلیلش این بود که در جریان نوع سیاستگذاری و برنامه ریزی و مسئولیت هایی که باید صنوف برعهده بگیرند، قرار داشته باشد.
 
وي افزود: در مورد نظام صنفی هنر هم اساسنامه هایی که در حوزه رسانه کار شد و به دولت رفته بود، مراحل آخر خود را می گذراند و آن ها مشغول تطبیق آن اساسنامه و آماده کردنش برای سه حوزه موسیقی، تئاتر و سینما هستند. به هرحال به محض اینکه آماده شود، از وزیر قول گرفتیم تا حدودی خارج از نوبت کارهای دولتی آن را انجام شود.
 

 
 
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار