کرمانشاه؛

بیش از هزار نیکوکار حامی ایتام

مدیر کمیته امداد شهرستان هرسین گفت: بیش از هزار حامی نیکوکار از ۳۱۳ یتیم و ۹۰ فرزند خانوار مشمول طرح محسنین در شهرستان هرسین حمایت می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ارم ابادی با اشاره به بومی بودن۲۶۱ حامی از حامیان ایتام و فرزندان مشمول خانوارهای محسنین در شهرستان هرسین  افزود: مددکاران ایتام شهرستان هرسین در ایام مبارک اعتکاف رجب المرجب هفت پزشک متخصص داروساز را به عنوان حامی بومی جدید در این شهرستان جهت حمایت از ایتام هرسینی جذب کردند.
 
وی با اشاره به اینکه حامیان کمک های نقدی خود را با شناسه ای مشخص به طور مستقیم به حساب شخصی ایتام و فرزندان محسنین واریز می کنند، اظهار کرد: حداقل کمک پرداختی از سوی حامیان به ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین ۳۰ هزار تومان است.

ارم آبادی گفت: حامیان نیکوکار در سال ۹۵ نزدیک به پنج میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین واریز و حدود ۷۰۰ میلیون ریال نیز به صورت غیرنقدی به آنان اهدا کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه شناسنامه نیازمندهای تمامی ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در اختیار کمیته امداد قرار دارد،گفت: آن دسته از خیران نیک اندیشی که خواهان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین هستند می توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه و با دریافت کد شناسه حمایتی کمک های خود را به صورت ماهیانه به آنان اهدا کنند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.