احتمال خداحافظی ایبرا از دنیای فوتبال

مهاجم سوئدی شیاطین سرخ به دلیل مصدومیت شدید در بازی مقابل اندرلخت 9 ماه خانه نشین شد.

احتمال خداحافظی ایبرا از دنیای فوتبال
 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتان ابراهیموویچ که در بازی پنجشنبه منچستریونایتد برابر اندرلخت بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شد 9 ماه نمی تواند در هیچ دیداری برای شیاطین سرخ به میدان برود.

برهمین اساس مهاجم 35 ساله شیاطین سرخ به دلیل مصدومیت زانو قادر به همراهی سرخپوشان منچستر در بازی‌های باقیمانده فصل جاری نیست.

مورینیو، سرمربی من‌یونایتد هم در کنفرانس خبری پس از این بازی گفته بود که نسبت به مصدومیت مهاجم سوئدی‌اش حس خوبی ندارد و مصدومیت آسانی را برای وی و مارکوس روخو پیش‌بینی نمی‌کند.
 
ایبرا در فصل جاری 28 گل برای سرخپوشان منچستر به ثمر رسانده و بازیکنی تأثیرگذاری برای تیمش بوده است. با توجه به بازی‌‌های دشواری که شیاطین سرخ در لیگ برتر و لیگ اروپا ذر پیش دارد، آقای خاص کار سختی برای پرکردن جای خالی بهترین گلزنش دارد.
 
شنیده می شود که آقای خاص قصد دارد مکاتباتی را برای به خدمت گرفتن چند بازیکن سرشناس برای جانشینی ایبرا درشیاطین سرخ انجام دهد  و حتی شنیده می شود که این بازیکن با توجه به شرایط سنی حتی ممکن است از دنیای فوتبال خداحافظی کند که البته این خبر بستگی به نظر پزشکان منچستر یونایتد هم دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار