ایلام؛

93 درصد نامزدهای انتخابات شوراها در استان ایلام تایید صلاحیت شدند

دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ایلام از تایید صلاحیت 93 درصد داوطلبان این انتخابات در هیات های نظارت استان خبر داد.

93 درصد نامزدهای انتخابات شوراها در استان ایلام توسط هیات های نظارت تایید صلاحیت شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی تلاشان دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان ایلام بیان کرد: سه هزار و 77 نفر برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این استان در یک هفته مهلت ثبت نام کرده بودند که 2 هزار و 825 نفر مرد و 252 نفر زن بودند.
 
وی اظهارکرد: 2 هزار و 326 نفر از این تعداد برای شوراهای روستایی و 751 نفر نیز خود را به عنوان داوطلب انتخابات شوراهای شهر معرفی کرده بودند و در مجموع تعداد افراد ثبت نام کننده در مقایسه با دوره گذشته 17 درصد افزایش داشت.
 
تلاشان افزود: 40 درصد از ثبت نام کنندگان برای این انتخابات دارای مدرک تحصیلی سیکل و کمتر از سیکل، 17 درصد دیپلم، هفت درصد فوق دیپلم، 24 درصد کارشناسی، 6 درصد کارشناسی ارشد، یک درصد دکترا و 2 درصد نیز دارای تحصیلات حوزوی بودند ضمن اینکه 198 درصد نیز از جامعه ایثارگران هستند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.