بهره برداری از 16 طرح حوزه سلامت، هفته سلامت در دشتی

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی گفت: 16 طرح با اعتبار بیش از 125 میلیارد ریال در هفته سلامت در این شهرستان افتتاح و بهره برداری می شود.

بهره برداری از 16 طرح حوزه سلامت، هفته سلامت در دشتی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر اصغر بحرانی با اشاره به اینکه در 4 سال گذشته 300 میلیارد ریال در حوزه سلامت در شهرستان دشتی سرمایه گذاری شده است افزود: در هفته سلامت 16 طرح با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 7 طرح نیز آغاز می‌شود.

وی با برشمردن طرح های در دست افتتاح ادامه داد: سی تی اسکن 16 اسلایس بیمارستان زینبیه خورموج که با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیارد تومان و طرح توسعه، نوسازی و تجهیز اورژانس بیمارستان زینبیه خورموج با زیربنای هزار متر مربع و اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت و دو واحد اقامتگاه پزشکان شهر بادوله با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان، اقامتگاه شش واحدی پزشکان متخصص بیمارستان زینبیه با اعتبار یک میلیارد تومان، ساخت و تجهیز 5 خانه بهداشت در روستاهای سنا، درویشی، گنخک، لاور شرقی و کردوان علیا با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان و ساخت و تجهیز دو پایگاه سلامت شهر شنبه و ناخکی شهر خورموج با اعتبار 700 میلیون تومان از دیگر طرح‌های در دست افتتاح است.

دکتر بحرانی گفت: ساخت و تجهیز اقامتگاه چهار واحدی مرکز خدمات جامع شهر کاکی، ساخت و تجهیز کلینیک دهان و دندان شهر خورموج، نوسازی انباردارویی، سالن کنفرانس بهداشت و زمین چمن مصنوعی و ساخت دو خانه بهداشت در زیارت ساحلی و وراوی با اعتبار 80 میلیارد ریال از طرح هایی است که عملیات اجرایی آنها در هفته سلامت آغاز می شود.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.