بهره‌مندی 92 درصدی روستاهای کاکی از گاز خانگی

بخشدار کاکی از بهره‌مندی 92 درصد روستاهای این بخش از نعمت گاز خانگی خبر داد.

بهره‌مندی 92 درصدی روستاهای کاکی از گاز خانگی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسد حاجیانی صبح شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی با بیان اینکه بخش کاکی دارای هزار و 600 کیلو متر مربع وسعت و 25 هزار نفر جمعیت است و از سه دهستان و 22 دهیاری و 24 شورا روستایی تشکیل شده که در سرشماری اخیر تعداد شوراهای این روستا به 27 روستا می‌رسد، اظهار داشت: بخش کشاورزی، دامپروری، آبزی پروری، صنایع دستی به‌ویژه عبابافی که یکی از صنایع مهم استان و کشور به شمار می رود از مهمترین ظرفیت‌های این بخش محسوب می‌شود.
 
وی با اشاره به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این بخش، افزود: برای 81 کرسی شوراهای اسلامی روستای این بخش 145 نفر ثبت نام کردند و برای 10  کرسی شورای شهر کاکی و بادوله نیز 81 نفر نام نویس کرده اند.

حاجیانی گفت: در دولت تدبیر و امید خدمات خوبی به مردم ارائه شده که احداث شش زمین چمن مصنوعی، اجرای طرح های هادی، گاز کشی به روستاها، توسعه راهها و اجرای طرح‌های امید از جمله این خدمات است.

بخشدار کاکی ادامه داد: بارندگی اخیر خسارت زیادی به تاسسات زیر بنایی وارد کرد که تاکنون بخشی از آنها با همت فرماندار مرتفع شده است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.