شیراز؛

اسامی راه‌ یافته به اردوی جشنواره عکس شیراز امروز

اسامی راه یافتگان به اردوی جشنواره بین‌المللی عکس "شیراز امروز" اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هاشم مظاهری‌زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اظهار کرد: رزومه افزون بر 1 هزار عکاس برای حضور در اردوی چهارمین جشنواره بین المللی عکس "شیراز امروز"، دریافت شد.

 
وی ادامه داد: اسامی راه یافتگان به اردو در سایت جشنواره به آدرس festivals.shiraz.ir  اعلام شده است و عکاسان شیرازی برای حضور در بخش شهرنگار جشنواره باید در تاریخ های 11 تا 16 اردیبهشت همزمان با عکاسان ملی و بین المللی با حضور در دبیرخانه جشنواره نسبت به نام نویسی اولیه خود اقدام کنند.
 
وی بیان کرد: مهلت نام نویسی چهارمین دوره جشنواره بین المللی عکس "شیراز امروز" تمدید نمی‌شود و آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره 15 اردیبهشت است.  
 
دبیر چهارمین جشنواره بین المللی عکس "شیراز امروز" با اشاره به سهمیه بندی راه یافتگان به سه دسته نوپا، کم تجربه و با سابقه ادامه داد: این دسته بندی با توجه به سیاستگذاری جشنواره انجام شده که با اعتقاد به اهمیت هنر عکاسی در رشد و بالندگی فرهنگ جامعه، از همان دور نخست، ترغیب و تشویق عکاسان جوان و کمک به رشد استعدادهای آن ها را به عنوان یکی از اولویت های جشنواره مشخص کرده است.  
 
مظاهری‌زاده اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره با شماره تماس 32229823 در ساعات اداری پاسخگوی سوالات متقاضیان است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار