35 کشته و زخمی در تیراندازی‌های مختلف آمریکا طی 24 ساعت گذشته

در 62 مورد تیراندازی گزارش شده در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا دست کم 15 نفر کشته و 20 نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های تسلیحاتی در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در ایالت فلوریدا، بر اثر تیراندازی فردی که پلیس گمان می کند مظنونی سی و یک ساله است، دو نفر کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

این تیراندازی خارج از خانه ای در منطقه ورنون درایو در پالم بی رخ داده است. انگیزه این تیراندازی مشخص نیست و مظنون از شب گذشته در بازداشت است.

9 مورد تیراندازی طی بیست و چهار ساعت گذشته در این ایالت ثبت شده است که هفت مورد از این تیراندازی ها قربانی (کشته یا زخمی) در پی نداشته است و در یک مورد دیگر یک نفر کشته شده است. این ایالت معمولا بیشترین آمار تیراندازی را در بین ایالت های آمریکا به خود اختصاص می دهد. سی مورد از تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته هیچ قربانی در پی نداشته است.

مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا گزارش های دریافتی درباره آمار تیراندازی ها را  پس از چهل و هشت ساعت مجددا به روز می کند تا آمار کامل تری از تیراندازی های صورت گرفته در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا را ارائه کند.

بر این اساس تیراندازی های ثبت شده در بیست و چهار ساعت منتهی به جمعه، صد و نوزده مورد بود که در نتیجه آن سی و چهار نفر کشته و شصت و چهار نفر زخمی شدند.

چهل و سه مورد از تیراندازی های ثبت شده در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است. از ابتدای امسال تاکنون 18304 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا ثبت شده است که در نتیجه آن 4510 نفر کشته و 8819 نفر زخمی شده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار