گیلان؛

افتتاح طرح های نیرو دریایی ارتش در گیلان

چند طرح نیروی دریایی ارتش با حضور دریادار سیاری در مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی دریایی باقرالعلوم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، سامانه شبیه ساز خودرو در واحد ترابری مجموعه آموزشی شهید نامجوی مرکز آموزش های تخصصی دریایی باقرالعلوم و یادمان شهید گمنام خاکسپاری شده در این مجموعه آموزشی رونمایی شد.

دریادار حبیب الله سیاری عصر دیروز در مراسم رونمایی از این طرح ها گفت: وجود یک شهید گمنام در این مرکز آموزش موجب افزایش روحیه سلحشوری در بین کارکنان و پرسنل و سربازان تحت آموزش می شود.

وی افزود: دانش آموزان و نیروهای تحت آموزش نیروی دریایی با مشاهده این شهید گمنام در یک مرکز استراتژیک باید به خود ببالند که در مسیر کسانی گام نهاده اند که برای این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخارات بسیاری برجای گذاشتند.

دریادار سیاری درخصوص افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در این مجموعه آموزشی اظهار داشت: مرکز آموزش تخصصی باقرالعلوم یکی از مهمترین مراکز آموزش ها تخصصی دریایی است که در آن 21 تخصص اولیه و 24 تخصص ثانویه در جهت افزایش و توانمندی کارکنان نیروی دریایی به آنان آموزش داده می شود.

وی تصریح کرد: همه کارکنان و پرسنل ترابری در این مجموعه علاوه بر آموزش، با استفاده از امکانات و شبیه سازان موجود می توانند میزان مهارت خود را در جهت ارتقای توانمندی دفاعی کشور افزایش دهند.

با افتتاح سامانه شبیه ساز خودرو در واحد ترابری مجموعه آموزشی شهید نامجوی از شبیه ساز تولید، انتقال نیرو، تعلیق، فرمان، ترمز و روشنایی خودروهای اکسل جلو(پراید) و همچنین شبیه ساز تولید و انتقال نیرو  رونمایی شد.
 
 
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.