دومین قسمت از گزارش‌های باشگاه هواداری؛

تعجب هواداران برای تهیه بلیت بزرگداشت کیارستمی/ در احوال خرید حضوری بلیت جشنواره!

خرید بلیت برای حضور در برنامه بزرگداشت کیارستمی کمی تعجب برانگیز است.

اعتراض هواداران برای تهیه بلیت بزرگداشت کیارستمی/ در احوال خرید حضوری بلیت جشنواره!
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز دوم جشنواره جهانی فیلم فجر برای اعضای باشگاه هواداران جشنواره، برخلاف دیگران روزی پر ماجرا بود. ماجراهایی که شاید به آنها کمتر توجه شود.

برخی از هواداران به این معترض بودند، چرا باید بابت هر گونه فعالیتی بلیت تهیه کنند. البته این قانون تا حدی قابل قبول است اما خرید بلیت برای حضور در برنامه بزرگداشت عباس کیارستمی کمی تعجب برانگیز است.

آن هم برنامه‌ای که به گفته هواداران، بی‌نظم و در اجرای آن مشکلات فنی وجود داشت.
 
همچنین هواداری در خصوص کیفیت پایین فرآیند ترجمه بزرگداشت کیارستمی انتقاد داشت و تأکید کرد که اکثر حضار این برنامه متوجه نکات مطرح شده نمی‌شدند.

برخی از هواداران از کمبود بلیت برای برخی از فیلم‌ها شکایت داشتتد و خواستار افزایش سهمیه بلیت این فیلم شدند. برخی دیگر نسبت به شیوه خرید بلیت فیلم‌ها نقدهایی داشتند. در این خصوص هواداری به این نکته تأکید کرد که اگر بلیت فیلمی را بخواهد حضوری بخرد، می‌بایست با خود پول نقد داشته باشد؛ چرا که محل فروش بلیت‌ها مجهز به کارتخوان نیستند.

همچنین هواداری دیگر از این شکایت می‌کرد که چرا فقط می توان 16بلیت را با تخفیف خرید و از آن مهمتر چرا این موارد را به صورت شفاف اطلاع رسانی نمی‌کنند.

از طرفی دیگر برخی از هواداران از اطلاع‌رسانی و تبلیغات جشنواره انتقاد داشتند و اظهار داشتند که تعداد زیادی از علاقه‌مندان به سینما از روند اجرایی این جشنواره بی‌اطلاع هستند.
 
در آخر می‌توان گفت که استقبال هواداران از روز دوم به نسبت به روز اول جشنواره، کاهش یافته است و کمتر شاهد صف مخاطبان برای تماشای فیلم بودیم.
 
 
گزارش از مسعود وثوقی
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.