اصفهان؛

حفظ و صیانت از آراء از مهم‌ترین وظایف محسوب می‌شود

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت:حفظ و صیانت از آراء از مهم‌ترین وظایف محسوب می‌شود و تدابیر لازم همانند دوره‌های قبلی در این خصوص اندیشیده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد خسروی‌وفا در سومین جلسه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان اصفهان با بیان اینکه که نمایندگان بیشتر دستگاه‌ها عضو این شورا هستند و بر صحت و سلامت انتخابات پیش رو نظارت دارند، اظهارکرد: با عنایت به اهمیت بالای انتخابات در کشور و انتظار و مطالبه مقام معظم رهبری و مردم مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط و با حضور حداکثری و اینکه هرگونه آسیب به آن خواست دشمنان نظام و انقلاب است، با تعامل و همدلی دستگاه‌ها با جدیت پیگیری و نظارت همه جانبه قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات در دستور کار شوراست.

 وی آرای مردم را امانت نزد مسؤولان دانست و افزود: حفظ و صیانت از آراء از مهم‌ترین وظایف محسوب می‌شود و تدابیر لازم همانند دوره‌های قبلی در این خصوص اندیشیده شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه تا کنون هیچ‌گونه تخلف و یا جرم انتخاباتی محسوس گزارش نشده است، بیان داشت: شعبه‌ای ویژه بازپرسی در دادسرای اصفهان جهت رسیدگی سریع به تخلفات و جرائم احتمالی انتخابات تعیین شده و بی‌شک دستگاه قضایی برخورد جدی و قانونی با هر گونه ناامنی و یا تهدید و تخریب فضای انتخابات را در دستور کار دارد.

رئیس شورای قضایی استان اصفهان در پایان از اعضای جلسه خواست با رصد و نظارت بر فضای مجازی و واقعی نتایج نظارتی خود را به‌ صورت روزانه و لحظه به لحظه گزارش کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.