کرمانشاه؛

بازسازی و مرمت اماکن ورزشی قصرشیرین

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: یکی از نیازهای فوری ورزش شهرستان قصرشیرین مرمت و بازسازی اماکن ورزشی موجود است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ارسلان حسینی در سفر به شهرستان قصرشیرین در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: قصرشیرین ظرفیت های موجود خوبی دارد که استفاده از آنها نیازمند ایجاد جذابیت لازم در سطح فدراسیون ها است.

وی یکی از نیازهای فوری ورزش شهرستان را مرمت و بازسازی اماکن ورزشی موجود اعلام کرد و گفت: در این بخش امیدواریم کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حمایت همه جانبه ای از ورزش داشته باشد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ورزش را مقوله ای با اهمیت خواند که با توسعه آن آسیب های مختلف عقب نشینی می کند.

حسینی در ادامه به موضوع جوانان پرداخت و گفت: امیدواریم همه دستگاه ها به وظایف و تکالیف قانونی خود در حوزه جوانان عمل کنند.

وی افزایش کمی سمن ها و ایجاد بستر لازم برای توسعه مشارکت های اجتماعی آنها را ضروری خواند و گفت: باید در این زمینه با حمایت جوانان مشتاق و فعال فرهنگ مشارکت اجتماعی جوانان را نهادینه کنیم.

فرامرز اکبری فرماندار شهرستان قصرشیرین نیز اظهار کرد: قصرشیرین با داشتن شرایط ویژه و استراتژیک سهم زیادی در رونق اقتصادی و توسعه صادرات کشور به خارج از کشور دارد.

وی افزود: امیدواریم با قطعی شدن موضوع تبدیل قصرشیرین به منطقه آزاد تجاری، شاهد یک تحرک جدی کارافرینی و شکوفایی رونق اقتصادی در این شهرستان و منطقه باشیم.

فرماندار شهرستان قصرشیرین افزود: این شهرستان پیشانی نظام است که در حوزهای مختلف از جمله ورزش دارای پتانسیل های بالایی است.

اکبری اظهار کرد: جوانان مستعد و پتانسیل های ارزشمند زیادی در حوزه ورزش داریم و در مقاطعی چهره های ورزشی ارزنده ای از این شهرستان به دنیای ورزش معرفی شده اند.

وی ادامه داد: این شهرستان ظرفیت آن را دارد که بصورت ویژه در حوزه ورزش و جوانان مورد توجه قرار گیرد.

اکبری گفت: در بخش جوانان، مهمترین مشکل ما در کشور موضوع اشتغال است که نیازمند پیگیری همه دستگاه ها است.

وی خاطرنشان ساخت: این شهرستان در بخش اشتغال ظرفیت های بسیار خوبی دارد و می توان با حمایت همه دستگاه ها و استفاده از بسترهای موجود مشکلات جوانان در بخش اشتغال را رفع کرد.

 انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.