بهرام‌نیا جزئیات جلسه با قالیباف را تشریح کرد

قالیباف: سامانه‌ای جهت اشتغالزایی 5 میلیون نفر ایجاد می‌کنم/تاکید بر همگرایی بین نامزدهای اصول‌گرا

بهرام‌نیا مهمترین مباحث طرح شده در جلسه امروز صبح قالیباف با اعضای فراکسیون ولایت را حول مباحث اشتغال و تولید در دولت آینده اعلام کرد.

اشتغالزایی برای 5 میلیون نفر/ همگرایی بین نامزدهای اصول‌گرا

حسن بهرام‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جلسه صبح امروز اعضای فراکسیون ولایی مجلس با محمدباقر قالیباف گفت: وی با تشریح برنامه‌هایش برای دولت آینده خبر از ایجاد سامانه‌ای برای 5 میلیون نفر از افراد جویای کار داد که با نام نویسی در آن می‌توانند در بخش خصوصی مشغول کار شوند.

عضو کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: بر اساس گفته‌های آقای قالیباف افراد جویای کار تا زمان یافتن شغل مناسب مبلغی را به صورت کارانه هر ماه دریافت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: آقای قالیباف بر ضرورت مشخص نمودن محلی برای افزایش بودجه‌های اداری و عمرانی در این جلسه تأکید کرد.

بهرام‌نیا افزود: آقای قالیباف در این جلسه فرهنگ را زیربنای همه مسائل کشور خواند و آن را در حوزه‌های اقتصاد و قدرت کشور اثرگذار برشمرد.

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه در این جلسه صحبتی از برجام نشد، اظهار داشت: قالیباف بر ضرورت همگرایی و هماهنگی بین نامزدهای اصول‌گرا تأکید کرد.

بهرام نیا خاطر نشان کرد: موضوع نحوه استفاده و فروش نفت مسئله دیگری بود که در این جلسه مطرح شد و آقای قالیباف با اشاره به اینکه در حوزه انرژی، اتلاف آن در کشور وجود دارد بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه انرژی تأکید کرد تا بتوان درآمد بدست آمده از محل صرفه‌جویی در انرژی را در منابع دیگری چون بودجه‌های عمرانی هزینه کرد.

انتهای پیام /

برچسب ها: شغل ، همگرایی ، نامزدها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار