عقیلی: اميدوارم بلایی که سر من آمد برای کسی تکرار نشود / گل به قطر لذت بخش بود

مدافع سابق تیم ملی کشورمان که به تازگی از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرده، از مسئولان باشگاه سپاهان انتقاد کرد.

هادی عقیلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت خداحافظی اش دنیای بازیگری فوتبال اظهار کرد: مدیران باشگاه سپاهان در مدت یک سال و نیم گذشته مشکلاتی را برای حضور من در این تیم به وجود آوردند و من در نهایت چند روز پیش تصمیم گرفتم از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کنم.

وی در مورد علت ترک اردوی تیم ملی به دلیل قرار نگرفتن نامش در ترکیب اصلی در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا گفت: قبول دارم که تصمیم من مبنی بر ترک اردوی تیم ملی اشتباه بود، بارها درباره این موضوع صحبت کرده ام و فکر می کنم مرور خاطرات بد گذشته بیشتر از هر فرد دیگری به خودم آسیب می زند.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان با اشاره به بهترین گل خود با پیراهن تیم ملی ایران تصریح کرد: گلی که در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برابر تیم ملی قطر به ثمر رساندم برایم بسیار قابل احترام است زیرا برای تیم ملی کشورم گلزنی کردم، در آن زمان من به تازگی به باشگاه العربی قطر رفته بودم و بازی در قطر برگزار می شد بنابراین گل زدن مقابل چشم قطری ها برای من لذت خاصی داشت.

عقیلی درباره چگونگی پیوستنش به تیم پرسپولیس عنوان کرد: من در رده امید برای تیم پرسپولیس بازی می کردم و پس از مدتی علی پروین از من برای حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس دعوت کرد، به مدت یک سال در جمع سرخپوشان بودم و یک بازی نیز در جام حذفی برای پرسپولیس بازی کردم و پس از آن به  تیم سایپا رفتم.

مدافع سابق تیم سپاهان اصفهان با اشاره به قطعی بودن تصمیم خداحافظی اش از دنیای بازیگری فوتبال گفت: من از آینده خبر ندارم اما بعید می دانم از تصمیم خود منصرف شوم، من از مسئولان باشگاه سپاهان دلخور هستم و امیدوارم هیچ باشگاهی بلایی که مدیران سپاهان بر سر من آوردند را بر سر بازیکنانش نیاورد.

عقیلی با انتقاد از مدیران باشگاه سپاهان ادامه داد: از زمان روی کار آمدن مسئولان فعلی باشگاه سپاهان این تیم دچار افت شدید شد، آنان می خواستند در سپاهان انقلاب ایجاد کنند اما متاسفانه کاری کردند که تیمی که همیشه در جمع مدعیان لیگ برتر حضور داشت امسال حتی با هدایت کرانچار هم نتوانست انتظارات را برآورده کند، سپاهان در حال حاضر در رده پنجم جدول است و برای کسب سهمیه آسیا کار بسیار دشواری پیش رو دارد.

وی افزود: در طول یک سال و نیم گذشته نتوانستم از فوتبال لذت ببرم و این مدت به من بسیار سخت گذشت، واقعیت این است که من اواخر فوتبالم را پشت سر می گذاشتم اما دوست داشتم به شکل دیگری از فوتبال خداحافظی می کردم.

مدافع سابق تیم ملی ایران در خصوص حضورش در عرصه مربیگری اظهار کرد: امیدوارم با شرکت در کلاس های مربیگری از راه صحیح وارد این عرصه شوم، به طور حتم دنیای مربیگری با دنیای بازیگری فوتبال تفاوت غیر قابل انکاری دارد.

عقیلی در پایان در مورد اینکه به سبک بازی کدام مدافع ایرانی علاقه بیشتری دارد گفت: بازیکنانی مثل محسن بنگر و سید جلال حسینی که من با آنان در تیم سپاهان و تیم ملی همبازی بوده ام همواره بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته اند، پژمان منتظری  و مرتضی پورعلی گنجی نیز از مدافعان بسیار توانا و خوب تیم ملی کشورمان هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار