ذوب آهن-العین/ امارات در نصف جهان گم می شود؟

تیم های ذوب آهن و العین برای تعیین سرنوشت گروه C لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های ذوب آهن و العین امارات از ساعت 20:30 امشب در حالی مصاف یکدیگر می روند که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، سرنوشت گروه سوم در این بازی مشخص می شود.

ذوب آهن اکنون با 7 امتیاز الاهلی 8 امتیازی را تعقیب می کند و بالاتر از العین 6 امتیازی قرار دارد و در جایگاه دوم گروه جای گرفته است. دیدار رفت ذوب آهن و العین با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و پیروزی در دیدار امروز برای شاگردان مجتبی حسینی از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا ذوب آهن در صورت کسب سه امتیاز، تعداد امتیازات خود را به عدد 10 می رساند و صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی می کند.

عمر عبدالرحمن که در امارات به "عموری"  شهرت دارد بدون شک بهترین بازیکن العینی ها است، خبر خوش برای ذوبی ها این است که این هافبک اصالتا یمنی که با کمک مالی اماراتی ها در کودکی به همراه خانواده اش به امارات سفر کرد و در آنجا ماندگار شد در حال حاضر به تازگی از بند مصدومیت رها شده و به احتمال زیاد  در دیدار امروز نمی تواند کیفیت بازی همیشگی خود را ارائه دهد.

ذوب آهن با پیروزی هایی که در لیگ قهرمانان آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان به دست آورد و همچنین دو برد اخیرش برابر تیم های پیکان و ماشین سازی در لیگ برتر از روحیه مناسبی برخوردار است و به دنبال آن است تا با ادامه روند پیروزی های خود، صعودش را به مرحله بعدی مسجل کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار