سرخه;

اجرای طرح توسعه شبکه توزیع برق سرخه

در سال 95 ، طرح توسعه ی هفت هزار و 198 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوائی و زمینی در شهرستان سرخه به اجرا درآمده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی پاک طینت مدیر توزیع برق شهرستان سرخه با اعلام این خبر گفت : از مجموع شبکه توزیع برق احداث شده ، دو هزار و 620 متر خطوط فشار ضعیف و چهار هزار و 578 متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی است.

وی با بیان این که 13 ایستگاه هوائی توزیع برق جهت تغذیه برق مشترکان به بهره برداری رسیده افزود : ظرفیت این پست ها یک هزار و 25 کیلوولت آمپر است .

پاک طینت با اشاره به این که در سال قبل 367 پروژه عمرانی برق رسانی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفته اضافه کرد : اعتبار این تعداد پروژه، 20 میلیارد و 81 میلیون ریال است.

وی یادآور شد؛ احداث شش هزار و 700 متر شبکه فشار متوسط هوائی جهت اشتراک های مرغداری و کارخانه گچ ، اصلاح شش هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در روستاهای این شهرستان ، تبدیل یک هزار دستگاه کنتور مکانیکی به دیجیتال، احداث سه دستگاه پست زمینی توزیع برق ، نصب یک ایستگاه هوائی توزیع برق به ظرفیت 315 کیلوولت آمپر و واریز نمودن 800 متر شبکه فشار متوسط هوائی جهت تامین برق یک مجتمع رفاهی و نصب سه دستگاه ترانس اندازه گیری هوائی (MOF) در ورودی روستــای مومن آباد، به عنوان اهم برنامه های پیش بینی شده این مدیریـت در سـال 96 به شمار می رود .
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار