شیراز؛

اجرای تئاتر خیابانی در شیراز

به مناسبت هفته سلامت 2 تئاتر خیابانی در شیراز اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدهادی هاشم زاده مدیر اجرایی این برنامه گفت: به مناسبت هفته سلامت نمایش های خیابانی با همکاری روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دوم تا هشتم اردیبهشت ماه هر روز برگزار می شود.
 
هاشم زاده با اشاره به اینکه در روز نخست این برنامه اجرای تئاتر خیابانی «خوب، بد، خوشمزه» با محوریت آسیب های نوشابه و فواید شیر برگزار شد، افزود: روز دوم همایش فوق به نمایش خیابانی «برچسب» اختصاص یافت که پیرامون موضوع ایدز بود.
 
وی با بیان اینکه برنامه روز سوم این همایش را با اجرای تئاتر خیابانی «یاقوت و سیروس ایدز» به شیوه سیاه بازی همراه شد ادامه داد: روز گذشته نیز تئاتر عروسکی «آلوچه و کرم دندون» با محوریت بهداشت دهان و دندان به علاقه مندان ارایه شد.
 
هاشم زاده در ادامه به اجرای تئاتر خیابانی «ارتفاع پست» در روز پنجم برنامه یادشده با موضوع افسردگی که شعار امسال حوزه بهداشت است اشاره کرد و اظهار داشت: در روز ششم این همایش تئاتر خیابانی «چسب زخم» با محوریت ایدز و معضلات روز پنجشنبه به صحنه می رود و در ادامه آن، جمعه ۸ اردیبهشت ماه جاری تئاتر عروسکی «عسل، عسل، شهد و عسل» اجرا می شود.
 
مدیر اجرایی برنامه تئاتر خیابانی تصریح کرد: گروه تئاتر شیراز به سرپرستی نسیم شیرزادی به اجرای آثار مرتبط با مسایل اجتماعی، بهداشتی و مردمی در قالب تئاترهای خیابانی و عروسکی می پردازد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار