خمین ؛

افتتاح کلینیک مشاوره بیماری های رفتاری و عفونی در خمین

کلینیک مشاوره بیماری های رفتاری و عفونی در مرکز خدمات جامع سلامت خمین راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به مناسبت هفته سلامت کلینیک مشاوره بیماری های رفتاری و عفونی در مرکز خدمات جامع سلامت شماره 2 خمین راه اندازی شد.
دکترجواهری سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین گفت: فعالیت این مراکز در سه محور مشاوره و درمان ایدز، مشاوره و درمان اعتیاد و مشاوره و درمان بیماری های آمیزشی که همگی به نوعی بیماری رفتاری محسوب می شوند، متمرکز است.
دکتر جواد جواهری با بیان اینکه در این مرکز مشاوران آموزش دیده، پزشک عمومی و روان شناس حضور دارند تا به ارائه خدمات مشاوره ای و درمانی بپردازندافزود: همه بررسی‌های انجام شده در این مرکز محرمانه است و در صورت رضایت نداشتن فرد در اختیار هیچ مرجعی قرار نمی گیرد.
وی افزود: مشاوره صحیح، نقش مهمی در شناسایی افراد در معرض خطر و پایبندی مبتلایان به درمان و دریافت خدمات مراقبتی ایفا می کند و مردم می توانند از مشاوره های حضوری و تلفنی در این مرکز، بهره مند شوند.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات درمانی خمین ادامه داد: هدف از راه اندازی این کلینیک فراهم کردن امکان دسترسی عموم مردم به مکانی مطمئن برای کسب اطلاعات در مورد راه های انتقال و پیشگیری از بیماری ایدزو فراهم کردن امکان دسترسی گروه های در معرض خطر ابتلا به این بیماری به خدمات آموزشی است.
انتهای پیام / ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.