اهواز؛

احراز صلاحیت شدن635 داوطلب انتخابات شورای شهر و روستای اهواز

سرپرست فرمانداری اهواز ازاحرازصلاحیت 635 نفراز میان متقاضیان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اهواز خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نبی‌الله خون‌میرزائی، سرپرست فرمانداری اهواز اظهار داشت: تعداد 751 نفر در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستای اهواز نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به این‌که از میان متقاضیان شورای اسلامی شهر و روستای اهواز 635 نفر صلاحیت آنها احراز شده است ادامه داد: 52 نفر در هیئت اجرایی و 53 نفر در هیئت نظارت رد صلاحیت شدند و 11 نفر نیز انصراف دادند.

سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا پیش از راه‌اندازی ستاد با کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی ستاد انتخابات شهرستان اهواز هماهنگی لازم را انجام دهند و مکان ستاد نیز با هماهنگی این کمیته مشخص شود.

وی با اشاره به هماهنگی با خدمات شهری شهرداری اهواز جهت تعیین فضا و مکان‌های تبلیغات قبل از شروع زمان مقرر تبلیغات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، افزود: این اقدامات با هدف جلوگیری از تخریب چهره شهر و مزاحمت برای شهروندان صورت می‌گیرد.

خون‌میرزائی تصریح کرد: با اداره ارشاد شهرستان اهواز برای نظارت بر چاپخانه‌ها و کانون‌های تبلیغاتی نیز هماهنگی‌های صورت گرفته است.

وی بیان داشت: برگزاری جلسات کمیته حقوقی و تخلفات انتخاباتی ستاد انتخابات شهرستان اهواز جهت هماهنگی بیشتر و نظارت بر تبلیغات داوطلبان نیز در دست اقدام است.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به این‌که داوطلبان شورای شهر و روستا، فرصت باقیمانده تا آغاز تبلیغات رسمی را به تنظیم برنامه خود اختصاص دهند افزود: داوطلبان همچنین رقابت برنامه‌ای را در دستور کار خود قرار دهند و از دادن وعده‌های خارج از حیطه اختیار خود و غیر عملی به مردم خودداری کنند.

وی تأکید کرد: حامیان داوطلبان با رعایت قانون، ارائه برنامه‌های نامزد مورد نظر خود و خودداری از تخریب سایر کاندیداها به افزایش سطح مشارکت و برگزاری یک انتخابات رقابتی، پرشور و سالم کمک و  به نهادینه شدن و تقویت این فرهنگ کوشش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.