ساری،

توصیه معاون رئیس جمهور در ساری

معاون رئیس جمهور امروز در جلسه شورای اداری مازندران گفت: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امید مردم را از بین نبرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه بهار امسال به ولادت حضرت زهرا (س) معطر و آغاز شد است، گفت: مردم ایران در روزهای آینده به استقبال بهار سیاسی دیگری می روند.

وی افزود: مازندران مهد مردان سیاسی در تاریخ بوده و مردم فهیم این استان، سرزمین دل هایشان تابشگاه فرزندان اهل بیت بوده و مردانی از این سرزمین در طول قرون مشعل دار دفاع از اسلام بودند.

معاون رئیس جمهور گفت: در آغاز معرکه انتخابات به مجموعه عظیم کارکنان دولت ظلم می شود بنابراین از ستادها و طرفداران نامزدها می خواهم تا پیام بعثت را انتقال کنند چرا که عرصه انتخابات فضایی برای نشان دادن صداقت و کارکرد کاندیداها است.

حجت الاسلام انصاری افزود: مردم ما آگاه هستند و این روزها در مواجه با برنامه های نامزدهای کاندیداها قرار دارند و به خوبی کم انصافی و بی انصافی برخی داوران را تشخیص و واکنش نشان می دهند.

وی گفت: ملت ایران شعار و عوام فریبی را از هم خوب می شناسند و امروز در مرحله ای از رشد و بلوغ سیاسی قرار دارند که بتوانند برنامه ها را در فضای عمل با امکانات و واقعیات به داوری بنشینند.

معاون رئیس جمهور افزود: در شرایطی که دشمن از شیوه یاس آفرینی و کشتن امید در جامعه و ... سوء استفاده می کند، این فرصتی است مغتنم برای نامزدهای انتخابات در امیدافزایی چراکه شناسایی تهدیدهای بزرگ موجود و توان مندی های حال حاضر از اصول برنامه ریزی دولت تدبیر و امید بود.

وی همچنین با اشاره به تهدید هسته ای و تهمت ساخت بمب اتم به دست دانشمندان ایران گفت: این نوع تهدیدات از ابتدای کار دولت بود چراکه می خواستند ایران را به سمت نفت برابر غذا سوق دهند ، دقیقا همان بلایی که سر عراق آوردندو این یک تهدید بزرگ بود.

معاون رئیس جمهور افزود: دولت احساس کرد این اقتصاد در حال مرگ نیازمند کار اورژانسی است به همین دلیل معجزه بزرگ در حوزه اقتصادی انجام داد و این دولت، دولت پرکار و پایه رشد و توسعه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار