اصفهان؛

ادبیات جنگی دشمن با ملت ایران با هدف انحراف از مسائل اصلی صورت می‌گیرد

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:دشمن در مراکز مطالعاتی خود تصریح می‌کند که جنگ با ایران به نفعش نخواهد بود اما تهدید به گزینه‌های روی میز را با هدف سردرگمی ملت و انحراف از مسائل اصلی انجام می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار یداله جوانی  امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج فرهنگیان اظهار کرد: حضور در جوار 7 هزار شهید گلستان شهدا معنایی جز تجدید میثاق با شهدا ندارد و بسیج هم با شهدا گره خورده است چرا که بسیجی یعنی نیروی همیشه آماده در صحنه برای دفاع از ارزش‌ها که شهدا مصداق کامل آن بودند.

وی با اشاره به وظیفه کنونی معلمان افزود: روشنگری، بصیرت افزایی، هدایت نسل جوان، مقابله در مقابل کژی‌ها و انحرافات و التقاطات و نشان دادن راه برای حقیقت جویان از وظایف معلمانی است که به فرموده امام خمینی شغل انبیا لقب گرفته است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگرچه راه انبیا راه دشواری بود و هر کدام از آن‌ها با مجموعه‌ای از موانع و مشکلات مواجه بودند ولی معلمان امروز باید با نقطه راهبردی هدایت انبیا آشنا شوند و آن را سرلوحه خود قرار داده و آن را متناسب با اقتضای امروز ترسیم کنند.

وی با اشاره به اینکه معلمان در کنار تدریس دروس تخصصی باید بندگی خدا و ایستادگی در برابر طاغوت را طبق فرموده قرآن به دانش آموزان متذکر شوند، تأکید کرد: انقلاب اسلامی حرکتی برای رسیدن به بندگی خدا بود و نقش معلمان در مسیر مقابله با طاغوت تربیت نیروی انقلابی است تا بتواند خدعه‌های دشمن را برملا کند.

جوانی با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی عصبانی‌تر هستند، یادآور شد: علت این عصبانیت این است که ملت ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها گام‌های بلندی برای پیشرفت برداشته و نشانه‌های تمدن اسلامی و توانمندی‌هایش بیشتر آشکار شده است، جوان ایرانی امروز می‌تواند اورانیوم 20 درصد غنی‌سازی کند و موانع را از سر راه بردارد و همین دشمن را با نگرانی همراه ساخته که ممکن است ایران در جهان به یک الگو تبدیل شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز معاون وزیر امور خارجه امریکا اعتراف می‌کند که ایران به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده و یکی از چهار قدرت برتر جهان است در حالی که قبل از انقلاب یک کشور تحت سلطه و تأمین کننده منافع بیگانگان بودیم اما با قیام علیه طاغوت، امروز عمق راهبردی نیروی دریایی ما تا خلیج عدن و سواحل مدیترانه رسیده و دشمن با توجه به ظرفیت جهان اسلام نگران تبدیل ایران به یک قدرت برتر بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه امروز صحنه نبرد با دشمن پیچیده شده است، ادامه داد: نبرد ما در حوزه‌هایی تعریف شده که نیازمند شفافیت است و از افتخارات ملت ایران این است که هیچ دولت خارجی توان پرتاب یک تیر به سمت کشور ما را ندارد.

جوانی با اشاره به اینکه ادبیات جنگی دشمن با ملت ایران با هدف انحراف از مسائل اصلی صورت می‌گیرد، اذعان کرد: دشمن در مراکز مطالعاتی خود تصریح می‌کند که جنگ با ایران به نفعش نخواهد بود اما تهدید به گزینه‌های روی میز را با هدف سردرگمی ملت و انحراف از مسائل اصلی انجام می‌دهد و درصدد است تا مردم و نخبگان کشور را دچار اشتباه محاسباتی کند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه جنگ فرهنگی و اقتصادی متمرکز شده است، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم دشمن به ما خط ندهد و برای مسیر انقلاب ریل‌گذاری نکند.

وی صیانت از تفکر مکتب امام و جلوگیری از تحریم شخصیت ایشان را از وظایف کنونی معلمان دانست و گفت: دشمن به دنبال آن است که امام را به گونه دیگری معرفی کند حتی برخی امام را لیبرال می‌دانند در حالی که امام قانون‌گرا و مردم مدار بود و در مقابل ظالمان چون کوه می‌ایستاد.

جوانی اضافه کرد: جای تأسف است که دانش‌آموزان در اقصا نقاط جهان امام خمینی را می‌شناسند ولی در مدارس کشور ما شناخت چندانی از ایشان وجود ندارد، باید در کنار فیزیک و ریاضی و شیمی امام را هم به دانش‌آموزان معرفی کنیم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبیین پروژه نفوذ دشمن در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی را از دیگر وظایف معلمان برشمرد و یادآور شد: امروز دشمن حتی برای مهدکودک‌های ما هم برنامه‌ریزی کرده است چرا که می‌داند اگر انقلاب را متوقف نکند خودش از بین خواهد رفت.

جوانی با اشاره به جهاد کبیر و نه گفتن در برابر دشمن تصریح کرد: منشأ مشکلات دشمنان انقلاب اسلامی کلمه لا اله الا الله است و برای گرفتن بله از ملت ایران به ساز و کاری رسیده است که باید آن را به درستی شناخت؛ به همین سبب فهرست بلندبالایی از تحریم‌ها آماده کرده تا به بهانه رفع آن‌ها ایران را پای مذاکره بنشاند و نه او را به بله تبدیل کند.

وی رسیدن ایران به باشگاه هسته‌ای و برنامه موشکی را از لوازم تمدن سازی اسلامی ذکر کرد و افزود: دشمن می‌خواهد ملت ایران ضعیف باشد و ما را محدود کرده، قابلیت‌های ما را از بین ببرد، به همین سبب تحریم‌ها را به بهانه‌های مختلفی چون دخالت در منطقه و حقوق بشر وضع کرده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مذاکره با امریکا را در مسائل منطقه سم مهلک دانست و گفت: انقلابی گری  معلمان که پرچم‌داران بسط گفتمان انقلاب اسلامی هستند یکی از عوامل جدایی ایران و امریکا بوده است.

جوانی با بیان اینکه امروز دشمن در پی آن است تا روحیه و تفکر انقلابی را از مردم بگیرد و مشکلات کشور را ناشی از انقلاب قلمداد کند، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی، رکود، لشکر بیکاران، بالا رفتن سن ازدواج واقعیت است ولی دشمن حیله‌گر در تکاپو است تا نشان دهد که این مشکلات ریشه در انقلابی گری دارد که اگر مردم خواهان حل آن هستند باید دست از انقلاب بردارند.

وی با اشاره به اینکه هرکجا مسؤولان در مسیر انقلابی گری عمل کردند موفق شدند، اذعان کرد: معلمان باید فضای کشور را انقلابی کنند و بدانند که حل مشکلات با انقلابی گری محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: شهدای ما همچون شهید احمدی روشن و شهید تهرانی مقدم که علم و ایمان را در کنار هم داشتند ایران را دارای قدرت بازدارندگی کردند.

جوانی انتخابات را از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و افزود: شرکت در انتخابات از جمله ارزش‌هایی است که ملت ایران حق تعیین سرنوشت خود را دارد و امام با همه‌پرسی قانون اساسی در گام نخست سبب شد تا مردم مستقیم و غیرمستقیم مسؤولان کشور را انتخاب کنند.

وی مشارکت حداکثری را اولویت نخست انتخابات دانست و گفت: بعضی درصددند تا در اصل این مشارکت تشکیک ایجاد کنند اما شرکت در انتخابات یک حق و یک تکلیف است و برای خنثی‌سازی حرکت دشمن نیاز است به درستی انجام شود.

جوانی با اشاره به اینکه انتخابات محل محک خوردن سلایق و دیدگاه‌های مختلف است، یادآور شد: افزایش مشارکت نشان از وحدت و انسجام ملی خواهد داشت و یک رئیس‌جمهور برخاسته از رأی حداکثری بهتر در مقابل دشمنان خواهد ایستاد و معلمان باید ملاک‌های انتخاب صحیح را تبیین کنند تا نتیجه آن گره‌گشایی از مشکلات مردم و افزایش عزت و استقلال باشد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر نگاه به درون ملت برای حل مشکلات تأکید کرد: در عرصه رقابت‌ها کاندیداها تمرکز کنند که چگونه می‌خواهند از استعدادها و توانمندی‌های داخلی استفاده کنند و در جامعه شور و نشاط پدید آورند تا بر یاس و ناامیدی دشمن افزوده شود.

جوانی در پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی ظرفیت دارد تا بر تمام مشکلات غلبه کند اما نظام سلطه از رهگذر مذاکرات به ما وعده حل مشکلات را می‌دهد در حالی که اگر جهاد اقتصادی در مختصات جهاد نظامی محقق شود قطعاً پیروزی حاصل خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.