بخشدار بردخون:

مفتون شخصیتی ملی و برجسته است

نشست فرهنگی ادبی بردخون با حضور جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی در کتابخانه عمومی امام هادی شهر بردخون برگزار شد.

مفتون شخصیتی ملی و برجسته است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حیدر عمرانی بخشدار بردخون صبح پنجشنبه در نشست فرهنگی ادبی بردخون با بیان اینکه بردخون جایگاه ویژه‌ای در تاریخ کشور دارد و زادگاه بزرگان و نام آوران است، اظهار داشت: روز بردخون را با دقت انتخاب کنیم و تحت تاثیر موارد و موضوعات دیگر قرار نگیریم تا شاهد اجرای برنامه‌های ماندگار در منطقه باشیم.

وی با پیشنهاد روز وفات مفتون بردخونی برای نامگذاری روز بردخون، افزود: مفتون شخصیتی ملی و برجسته است اما نسبت به افراد و بزرگان دیگر  منطقه نیز  بی‌توجه نباشیم و از همه ظرفیت‌های این دیار استفاده کنیم.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه مفتون بردخونی چهره و شخصیتی ملی است، اظهار داشت: مفتون شخصیت برجسته و چهره‌ای ملی است که قابل اعتماد و اعتبار همگان است و جایگاه ویژه‌ای در افکار عمومی داشته است.

وی افزود: مفتون بردخونی شخصیتی بلندمرتبه دارد که همگان به دنبال گرفتن آن هستند و ما نباید از آن غفلت کنیم و  در آینده پشیمان شویم.

محمودی با اشاره به برگزاری مراسم روز بردخون، اضافه کرد: هدف از اجرای چنین برنامه‌هایی شناسایی منطقه و استعدادهای گران  است تا به دیگران شناخته شود و بردخون در کشور معرفی شود.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: باید نسبت به تحریف بزرگان واکنش دهیم و موضع بگیریم و با مشارکت مردم و مسؤلان داشته‌ها را به جامعه بشناسانیم.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.