امام جمعه یزد: کاندیداها با بددهنی تبلیغات خود را ادامه ندهند

حرکت دادن ملت درمسیر آبادانی ،عمران ، عزت و استقلال کشور

امام جمعه یزد گفت:کاندیداها باید مسیر ملت را مسیر آبادانی ،عمران ، عزت و استقلال کشور قرار دهند و دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به شعارهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: شعارهایی که می‌دهند باید کاری باشد نه اینکه وعده‌های نجومی و بیخودی بدهند و تبلیغ حزب و گروه خود کنند بلکه باید مسیر ملت را مسیر آبادانی و عمران و عزت و استقلال کشور قرار دهند و دنبال کنند.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت حل مشکلات در کشور گفت: کاندیداها به جای تخریب یکدیگر راهکار حل مشکلات بدهند نه اینکه شعارهای بیخودی و وعده‌های الکی داشته باشند.

با اشاره به اینکه نامزدها باید مراقب تبلیغات خود باشند عنوان کرد: باید عزت و حرمت مردم و خودشان و کشور را حفظ کنند و توجه داشتن باشند ه شیعه امیرالمومنین به مسائل اخلاقی پایبند است و نباید یکدیگر را تخریب کنند بلکه باید برای مشکلات راهکار بدهند و بگویند که کارهای خود را چگونه پیش خواهند برد.

 آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد با گرامیداشت ماه شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: مقدمات ورود به ماه مبارک رمضان ماه شعبان است و باید بتوانیم با مقدمه‌چینی از ماه رمضان نهایت استفاده را از فیوضات و پاداش‌های الهی ببریم.

وی با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز در ماه شعبان ادامه داد: این روز برای پاسداران و جانبازان ما بسیار عزیز است که با عشق به ائمه و امام حسین(ع) در این مسیر گام برداشتند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند که قدمی برای تشکیل سپاه بود و اگر سپاه را نداشتیم خیلی از مسائل امروز جور دیگری رقم خورده بود.

خطیب جمعه یزد با تقدیر از جانبازان سرافزار میهن اسلامی، این قشر را نمونه بارز صبر در جامعه دانست و گفت: باید بیش از گذشته به جانبازان که از ذخایر انقلاب هستند توجه شود و از خانواده آنان نیز تقدیر و تشکر داریم.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: شوراهای شهر و روستا نیز از حساسیت بالایی برخوردار است و باید کسانی را به شوراها بفرستیم که اهل کار و تلاش و مجاهدت و کوشش باشند.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه نباید شورای شهر را حزبی و گروهی کرد افزود: مردم باید خودشان شورا را انتخاب کنند و توجهی به لیست نداشته باشند بلکه کسی را انتخاب کنند که دلسوز شهر باشد و در خدمت به مردم باشد و نه در صدد خدمت به حزب و گروه.

وی با تاکید بر اینکه باید افراد متخصص و متعهد را به شورای شهر فرستاد تصریح کرد: شورای شهر فعلی نیز خوب بوده و عملکرد ارزنده‌ای را به جای گذاشته است اما خوب ممکن است اشتباهاتی هم داشته باشند که شورا در آن نقشی نداشته است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در نهایت یکنفر رئیس جمهور خواهد شد اظهار داشت: کاندیداها نباید با بددهنی تبلیغات خود را دنبال کنند چراکه اگر چنین باشد در زمان مدیریت بر کشور نیز مشکلات متعددی را به بار خواهند آورد.

وی در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت روز معلم و سالروز شهادت استات مرتضی مطهری گفت: معلمان باید با آموزه‌های خود علم را با اخلاق اسلامی بیاموزند و جهشی فکری و علمی در ذهن دانش‌آموز ایجاد کنند تا ملتی متفکر و روشن داشته باشیم.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه بیکاران امروز ناشی از آموزش‌های غلط گذشته است افزود: نباید یک کارگر 30 سال کارگر بماند و ثبات داشته باشد و سپس بازنشسته شود بلکه باید سال به سال پیشرفت فنی داشته باشد و به رشد و تعالی برسد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد یاد مرزبانان شهید در مرز پاکستان گفت: مسئولان دفاعی و نظامی نیز باید برنامه مدیریتی بهتری داشته باشند و چون نمی‌دانیم اصل موضوع چه بوده است تنها توصیه داریم ابزار و سلاح جدید و دوربین‌های قوی را در اختیار نیروها قرار دهند و نیروهای خود را بیشتر و قوی‌تر کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار