رئیس انجمن پاراتکواندو: تیم ملی در رویدادهای مهم شرکت می کند

لشکری گفت: پاراتکواندوکاران باید برای کسب سهمیه پارالمپیک در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند.

مسعود لشکری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: باتوجه به اینکه به طور رسمی رشته پاراتکواندو در پارالمپیک 2020 توکیو حضور خواهد داشت ورزشکاران ما نیز مانند تکواندوکاران با حضور در رقابت های مختلف باید امتیاز ورودی پارالمپیک را کسب کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس در نظر داریم باتوجه به تقویم فدراسیون جهانی پاراتکواندو در رقابت های مختلف حضور پیدا کنیم تا رنکینگ ملی پوشان افزایش یابد.

لشکری افزود: قبل از عید نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور را به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کردیم و پس از برگزاری رقابت های انتخابی، سعید صادقیان پور، محمد جعفرزاده، احمد نریمانی، سجاد جوان بخت، مهدی پوررهنما،اصغر عزیزی،محمدرضا شعبانی و رضا علیرضایی 8 تکواندو کار هستند که به تیم دعوت شدند و از 17 فروردین در محل آکادمی المپیک زیرنظر کادر فنی به تمرین می پردازند.

وی عنوان کرد: سه رویداد قهرمانی آسیا،قهرمانی جهان و رقابت های آیواز به ترتیب 40،100 و 60 امتیاز برای تکواندوکاران دارد که در هر سه حضور خواهیم داشت. پس از مسابقات قهرمانی آسیا که تیرماه سال جاری در کره جنوبی برگزار می شود ورزشکاران دیگری را هم به تیم ملی دعوت می کنیم تا ترکیب تیم را افزایش دهیم.

لشکری در ادامه بیان کرد: در صورت حمایت فدراسیون تکواندو و جانبازان و معلولین شهریورماه در رقابت های قهرمانی اروپا در بلاروس شرکت می کنیم تا ملی پوشان بتوانند 20 امتیاز لازم را کسب کنند.

رئیس انجمن پاراتکواندو در پایان خاطر نشان کرد: برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک تلاش می کنیم و در صورت نداشتن مشکل اعتبارات مالی و روادید در تورنمنت های دیگر نیز شرکت می کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار