استان بوشهر؛

کاهش 100 تصادفات منجر به فوت درون شهری

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: شمار تلفات منجر به فوت سوانح رانندگی درون شهری در فروردین ماه نسبت به پارسال کاهش 100 درصدی یافته است.

کاهش 100 تصادفات منجر به فوت درون شهری
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ قدرت‌الله کشکولی اظهار داشت: در این مدت تصادفات جرحی نیز کاهش دو درصدی یافته است و در مجموع 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش حوادث درون شهری داشته ایم.

وی با بیان اینکه در طرح نورزوی 96، شمار تلفات منجر به فوت سوانح رانندگی درون شهری کاهش 100 درصدی داشته است خاطر نشان کرد: در طرح نوروزی پارسال 8 نفر تصادف فوتی در حوزه درون شهری داشته ایم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در سال گذشته و در حوزه درون شهری آمار کشته‌های تصادفات راکبین موتورسیکلت افزایش داشت و به 53 درصد رسید.

سرهنگ کشکولی به راکبین موتورسیکت توصیه کرد: از کلاه ایمنی استفاده کنند و برای جلوگیری از وقوع سوانح، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: به منظور ایجاد نظم و امنیت بیشتر، آموزش راکبین موتورسیکلت و بازآموزی رانندگان این وسیله نقلیه که تصادف کرده اند در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.