ارتش انگلیس با کسری بودجه 20 میلیارد پوندی مواجه است

کسری بودجه 20 میلیارد پوندی در ارتش انگلیس، باعث ایجاد انتقادهای شدیدی از مایکل فالون شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، مواجه شدن ارتش انگلیس با کسری بودجه 20 میلیارد پوندی، "مایکل فالون"، وزیر دفاع این کشور را به شدت تحت فشار قرار داده است. گزارش وزارت دفاع انگلیس در سال 2015 نشان می دهد مایکل فالون در مدت خدمت خود به عنوان وزیر دفاع این کشور، ارتش را با مشکلات زیادی روبرو کرده است.

ماه گذشته مشخص شد ارتش انگلیس با کمبود بودجه دست کم 10 میلیارد پوندی مواجه شده است. این درحالیست که برخی کارشناسان رقم واقعی کسری بودجه ارتش را 20 میلیارد پوند اعلام کردند.

گزارشها حاکی از آن است که کاهش ارزش پوند در مقابل دلار آمریکا باعث افزایش هزینه ها در ارتش آمریکا و در واقع کمبود بودجه در ارتش انگلیس شده است.

گزارش وزارت دفاع انگلیس در سال 2015 همچنین به دو برنامه مهم در ارتش این کشور که با مشکل کسری بودجه مواجه شده اشاره کرده است. یکی از این برنامه ها خرید بالگرد تهاجمی آپاچی و دیگری خرید یک بالگرد گشت‌زنی از آمریکاست.

اوایل هفته گذشته "مایکل فالون" از "جرمی کوربین"، رهبر حزب کارگر انگلیس به شدت انتقاد کرد و گفت اگر او نخست وزیر شود بودجه نظامی این کشور را به خطر می اندازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار