مصدومیت پرچمدار بازی های اسلامی جدی نیست

مربی تیم ملی تفنگ از حضور مه لقا جام بزرگ در بازی های همبستگی کشور های اسلامی خبرداد.

مصدومیت پرچمدار بازی های اسلامی جدی نیستبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛مه لقا جام بزرگ که پرچمداری کاروان ورزشی ایران در بازی  های همبستگی کشور های اسلامی را برعهده دارد پس از مسابقات المپیک با مصدومیت جدی روبه رو شد و مدتی از تمرینات تیراندازی به دور بود.

جام بزرگ که مسئولیت سنگین پرچمداری کاروان ایران را برعهده دارد یکی از شانس های کسب مدال در این مسابقات به شمار می آید ،مصدومیتش به دغدغه اصلی اعضای کادر فنی تیم ملی تفنگ  تبدیل شده است.

ابراهیم اینانلو درباره آخرین وضعیت مصدومیت جام بزرگ تصریح کرد:جام بزرگ پس از مسابقات المپیک دچار مصدومیت شده است وتا کنون زیر نظر پزشک تیم تمرین می کرد و به دلیل مصدومیتی که داشت به تازگی به اردو ملی پوشان ملحق شده است.

وی افزود:جام بزرگ تنها تیراندازی است که در ماده سه وضعیت تیر می زند اما دیگر تیراندازان می توانند در چند ماده تیراندازی مسابقه دهند به همین خاطر شرایط را برای تمرینات وی فراهم کردیم تا وی  زیر نظر پزشک تنها در یک نوبت تمرین  کند.

مربی تیم ملی تفنگ در پاسخ به این سوال که با وجود مصدومیت جام بزرگ وی می تواند در بازی های همبستگی کشور های اسلامی شرکت کند یا خیر اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیت وی جدی نیست  و طبق مشورتی که با پزشک وی داشتم می تواند در این رقابت ها شرکت کند و در حال حاضر کنار سایر تیراندازان تمرین می کند.

مربی تیم ملی تفنگ در باره اینکه آیا جایگزینی برای جام بزرگ در تیم ملی وجود دارد تصریح کرد:تیراندازانی هستند که در بخش سه وضعیت عملکرد خوبی دارند در حال حاضر با تصمیم کادر فنی جام بزرگ تنها گزینه برای بازی های کشور های اسلامی است. وی تمرینات بسیار خوبی برای بازی های المپیک داشت ونسبت به دیگر تیراندازان این رشته از آمادگی بهتری برخوردار است.

وی در پایان درباره وضعیت تیراندازان خاطر نشان کرد:مشکل همیشگی تیراندازان کمبود تجهیزات است که همچنان پا برجاست امیدوارم انتخابات فدراسیون هرچه سریع تر انجام شود و شرایط تیراندازان بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار