یاسوج؛

برگزاری جشنواره «نشاط و امید جوانان» در یاسوج

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:جشنواره یک روزه «نشاط و امید جوانان» 12اردیبهشت سال جاری و با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سید محمدتقی علوی گفت: این جشنواره ویژه سنین 15 تا 29 سال بوده و جوان باوری، جوان ‌گرایی و جوان ‌اندیشی نیز جزء مهمترین اهداف برگزاری آن است. 

وی افزود که برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای شناسایی توانمندی‌ های جوانان کهگیلویه و بویراحمد در تمامی عرصه ها از جمله ورزش و استفاده بهینه از آنهاست. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نسل جوان این استان ظرفیت ‌های ورزشی قابل توجهی در رشته ‌های مختلف دارد.

علوی عنوان کرد که جوانان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به نحو مطلوب قابلیت های خود را در سطوح مختلف به نمایش گذاشته ‌اند.

وی ابراز داشت: این در حالی است که آقایان و بانوان ورزشکار کهگیلویه و بویراحمد با کمترین امکانات توانسته‌ اند در رقابت های مختلف ملی و یا بین ‌المللی به نحو احسن درخشیده و برای استان افتخارآفرینی کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت که باید با شناسایی و پرورش استعدادهای جوانان این استان به توسعه روز افزون استان در عرصه های مختلف از جمله ورزش کمک کرد.

علوی اظهار داشت: چنانچه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند شاهد تحول چشمگیر در حوزه ورزش این استان خواهیم بود.

وی افزود که نقش جوانان در توسعه فرهنگی و کاهش معضلات مختلف جامعه از جمله آسیب‌ های اجتماعی کلیدی و محوری است.

علوی بیان کرد: در صورتی که ظرفیت‌ های مهم جوانان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌ های مختلف به نحو مطلوب به کار گرفته شود در پیشگیری از گسترش انواع آسیب‌ های اجتماعی در این استان موثر است. 

کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.