مبارزه با قاچاق کالا با همکاری همه مسئولان دستگاه ها ی اجرایی

سازمان تعزیرات حکومتی نیازمند کمک دادگستری در راستای تحقق اهداف و ماموریت ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: برای تحقق این هدف مهم، همه مسئولان ، دستگاه ها اجرایی و مردم همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  جواد فرشباف ‌ماهریان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: اگر هزینه های قاچاق کالا در کشور افزایش یابد استفاده از کالای بومی، صرفه بیشتری پیدا می کند و موجب کاهش قاچاق می شود.

جواد فرشباف ‌ماهریان روز شنبه در دیدار با رییس کل دادگستری یزد افزود: برای تحقق این هدف مهم، همه مسئولان ، دستگاه ها اجرایی و مردم همکاری کنند.

وی به نقش دادگستری در مبارزه با قاچاق اشاره کرد و افزود: سازمان تعزیرات حکومتی نیازمند کمک دادگستری در راستای تحقق اهداف و ماموریت های محوله است.

این مسئول به ظرفیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای مقابله با هرگونه سوء استفاده اقتصادی و تجاری اشاره و ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از تمام ظرفیت ها بتوان در مبارزه با قاچاق جدی اقدام کرد.

فرشباف ماهریان همچنین استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآمد را از مهمترین اقدامات مهم در دستور کار سازمان تعزیرات حکومتی کشور ذکر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی کشور در سفر به یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و استاندار این استان دیدار کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.