آبادان؛

برگزاری 875 کلاس آموزشی برای راکبان موتورسیکلت متخلف در خوزستان

به منظور کاهش تخلفات موتورسواران 875 کلاس آموزشی برای راکبان موتورسیکلت در خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛قدرتی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان این که تخلفات موتورسیکلت 6 درصد مجموع تخلفات استان را شامل می شود گفت: در سال 95 بیشترین ثبت تخلف برای راکبان موتورسیکلت های بوده که از کلاه ایمنی استفاده نکرده اند یا عبور غیر مجاز از پیاده رو ، گذر از چراغ قرمز و حرکت در خلاف جهت مرتکب شده اند.

سرهنگ قاسم قدرتی افزود: سال گذشته در بیشتر تصادفات راکبان موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی بودند و بیش از 36 درصد از موتورسیکلت سواران به دلیل نداشتن کلاه ایمنی اعمال قانون شدند.

وی گفت: پلیس راهور قبل از ترخیص وسایط نقلیه که به هر عنوان توقیف شده اند، رانندگان آنها را مورد بازآموزی قوانین و مقررات کاربردی رانندگی با رویکرد اصلاح رفتار ترافیکی قرار داده اند، که در مجموع 875 کلاس آموزشی برگزار شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان افزود: ثبت تخلف و جریمه رانندگان متخلف، نظارت بر وضعیت ترافیک شهری، انسداد معابر و عملکرد ماموران راهنمایی و رانندگی از طریق دوربین های کنترل ترافیک سطح شهر قابل نظارت می باشد و امید است شهروندان نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.