اصفهان؛

مهیاکردن فضای کسب و کار و شرایط مناسب کارآفرینی از افتخارات دولت یازدهم است

معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: از افتخارات دولت یازدهم مهیاکردن شرایط فضای کسب و کار بود تا کارآفرینان با شوق و امیدواری مضاعفی وارد سرمایه گذاری در حوزه های کار شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان در بازدید از شرکت مهفام جام و دیدار با کارگران این شرکت به مناسب هفته کار و کارگر اظهار کرد: ایجاد شغل یکی از دغدغه های همیشگی دولت ها بعد از انقلاب بوده است و رونق صنعت اشتغال کشور با حضور سرمایه گذاران و تلاش کارگران محقق می شود.

وی با بیان اینکه حوزه اقتصاد شعاری نیست و نمی توان با شعار، کار و نان تولید کرد، افزود: بدون داشتن مبنای صحیح و مکانیزم اصولی و برنامه و منابع نمی توان صرفا با شعار چند میلیون شغل ایجاد کرد.

وی یکی از عوامل ایجاد موج بیکاری را اشتغال آفرینی های هیجانی دانست و گفت: برخی بدون داشتن برنامه های مشخص از آمار بالای اشتغال در تبلیغات انتخاباتی خود سخن می گویند.

مومنیان با تاکید بر اینکه نباید دستاوردهای دولت دستمایه جناح بازی ها شود افزود: مردم دیگر بر اساس تحریک احساسات رای نمی دهند و در این سال ها نشان داده اند که به برنامه های کسانی رای می دهند که حاصل کار کارشناسی، و استفاده از نظرات متخصصان و اساتید و نخبگان باشد.

فرماندار کاشان تصریح کرد: تمام خواسته های اشتغالزایی کاشان را نمی توان در صنعت محقق نمود و ظرفیت های بسیاری خارج از این حوزه مانند گردشگری و ... وجود دارد که در حال رشد و توسعه آن هستیم.

مومنیان در پایان گفت: تعامل کارگر و کارفرمایان و دوری از اتهام زنی بر اساس هیجانات نیاز مبرم در سلامت حوزه کار است و می توان با گفت وگو و مذاکره بسیاری از چالش های موجود را در محیط های کار حل کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.