گرگان؛

افتتاح مجتمع اداری، آزمایشگاهی اداره كل استاندارد گلستان

افتتاح مجتمع اداری، آزمایشگاهی اداره كل استاندارد گلستان باحضور رييس سازمان ملي استاندارد و استاندار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ ساختمان جديد اداره كل استاندارد گلستان در سايت استانداري، با حضور نیره پیروزبخت، رييس سازمان ملي استاندارد و حسن صادقلو استاندار افتتاح شد.

 رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه این مراسم گفت: یک آزمایشگاه فنی برای واحدهایی تولیدی در استان گلستان توجیه یذیر نیست و باید برخی از آزمایش‎ها را در مرکز متمرکز کنیم.

پیروز‎بخت افزود: 350 شرکت بازرسی در کشور داریم و 100 هزار نفر در قالب برنامه های برون سپاری فعالیت‎ها با سازمان استاندارد همکاری دارند.

وی با بیان اینکه سه هزار نیروی همکار در سراسر کشور داریم، ادامه داد: با نهادینه سازی فرهنگ استاندارد در جامعه تلاش می شود که ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده تقویت و یک حلقه زنجیر بین این دو ایجاد شود.
 
 
 مدیر کل استاندارد گلستان هم گفت: اجرای این طرح از سال 1388 در استان گلستان آغاز شده و براي احداث این ساختمان ٧ميليارد تومان هزينه شده است.

محمود فرمانی افزود: این مجتمع پنج طبقه است و  سه هزار و 300مترمربع زيربنا  دارد.

وی  ادامه داد: بخش اداری این مجتمع به پایان رسیده و تجهیز بخش آزمایشگاهی آن باقی مانده و با تامین اعتبارات تجهیز خواهد شد.

فرمانی با بیان اینکه برای تجهیز بخش تاسیسات 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم گفت: هزینه تهیه زمین، آب، برق و گاز این مجتمع از اعتبارات استانی تامین شده است.

سفر نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به گلستان از شب گذشته آغاز و شرکت در شورای اداری استاندارد استان از دیگر برنامه های این سفر است.
 
در حال تکمیل/ ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.