یادی از تشنه لب کربلا در نمایش شب دهم اردیبهشت/ آب می‌خورم تا دلم قرار گیرد!

افتتاحیه نمایش «شب دهم اردیبهشت»، در تالار وحدت با حضور خبرنگاران، عکاسان و مهمانان ویژه‌ برگزار شد.

تشنه‌ام نیست ولی آب می‌خورم؛ چون دلم قرار می‌گیرد!به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاحیه نمایش «شب دهم اردیبهشت»، امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در تالار وحدت با حضور خبرنگاران، عکاسان و مهمانان ویژه‌ای از جمله سردار کاظمینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سادات حسینی معاونت فرهنگی سپاه و خانواده‌های شهدا و خانواده محسن وزوایی که طراح جنگ و نابغه شیمی بود، برگزار شد.

در ابتدا، نمایش با حضور بازیگران خود از جمله ارژنگ امیرفضلی، آتش تقی پور، الهام چرخنده و مهری آل آقا و بازیگر ویدئویی امین زندگانی اجرا شد.
 
محتوای نمایش، مربوط به جنگ و دوران جنگ بود. زندگینامه شهید «حسین وزوایی» بن مایه اصلی این نمایش بود‌.
 
نمایش با آیاتی از قرآن همراه بود و بازیگران در این حین به اجرا می پرداختند. نکته جالب این نمایش، موسیقی زنده در کنج صحنه بود و گاهی هم صوت دلنشین آیات قرآن که ترکیب زیبا و دلنشینی داشت‌.
 
دکور زیبا و جالب نمایش، تنوع و فضای لذت بخشی را برای مخاطب فراهم می کرد و از تکراری بودن صحنه جلوگیری می نمود.
 
نکته مثبت دیگر این نمایش؛ حضور بازیگران به صورت ویدئو بر پرده نمایش، بود که ادامه‌ای از نمایش را به طور متفاوت و تکمیلی بازگو می‌کرد.

همزمانی افتتاح این نمایش با تولد تشنه دشت کربلا، امام حسین (ع) و سالروز شهادت «محسن وزوایی» به علت وجه اشتراک زیبا و غیر قابل توصیف آب، حال و هوای دل را به دشت پر خون کربلا و ایام ماه محرم می‌برد.

جمله «آب، کاری می‌کند آدم دلش قرار می‌گیرد.» دل‌ها را همدل با آقا ابا عبدالله (ع) می‌کرد.  
 
بعد از اتمام نمایش، بازیگران به صحنه آمدند و الهام چرخنده ضمن تبریک ایام شعبانیه و تسلیت سالروز شهادت «محسن وزوایی» از تمام حضار در جمع تشکر کرد.

و سپس میلاد جباری مولانا، کارگردان نمایش ارزشی «شب دهم اردیبهشت»، ضمن تشکر از نقص‌های روز اول عذرخواهی کرد و از همه بابت این روز تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار