اصفهان؛

امضاء تفاهم نامه فعالیت 51 کانون فرهنگی هنری نطنز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: 51 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نطنز با دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان تفاهم نامه امضا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مشربی  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تفاهم نامه به منظور تقویت و هدایت فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نطنز بر اساس موضوع های مهمِ روز منعقد شده است.

مشربی با بیان این که این تفاهم نامه ها بر اساس فعالیت ها و برنامه های کانون ها در سال جدید طراحی و تنظیم شده است، افزود: مبنای برنامه ریزی سالانه کانون ها، طرح اوقات فراغت تابستان و در مسیر توجه به اصول و سیاست‌های ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی و هنری مساجد است.

وی تاکید کرد: در این تفاهم نامه توجه به شعار سال به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و هدایت برنامه کانون های فرهنگی و هنری به این سمت از جایگاه والایی برخوردار است و کانون ها می توانند در بحث گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال با برگزاری همایش، نشست، دوره و برپایی نمایشگاه ها حول این مهم فعالیت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز افزود: فرهنگ سازی در مورد تحقق شعار سال باید قشرهای مختلف مردم جامعه را در بر گیرد و با توجه به مردمی بودن کانون های فرهنگی و هنری مساجد، این کانون ها می توانند نقش پررنگ تری را نسبت به دیگر نهادها و ارگان ها در مسیر تبیین و تشریح اهداف سال و تلاش برای تحقق آن ایفا کنند.

وی خاطر نشان کرد: تقویت روحیه خدامحوری، تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی و تاکید بر آرمان ها و ارزش های معنوی و فرهنگ اهل بیت و ائمه اطهار (ع)، سبک زندگی اسلامی، گسترش زمینه مشارکت و مباشرت مردم در امور فرهنگی، هنری، اجتماعی، علمی با تقویت روحیه خودباوری و امید از مواردی است که در این تفاهم نامه بر اجرای آن تاکید شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.