کرمانشاه؛

سرانه فضای ورزشی شهرستان سرپلذهاب یک متراست

شهرستان سرپلذهاب 55 سرسرای ورزشی دارد که سرانه فضای ورزشی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی یک متر مربع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرماندار سرپل ذهاب گفت: این شهرستان 55 سرسرای ورزشی دارد که سرانه فضای ورزشی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی یک متر مربع است.

اکبر سنجابی گفت: هم اکنون سه هزار و 200 ورزشکار در 27 رشته ورزشی در این شهرستان مشغول فعالیتند.
وی اظهارکرد: همچنین 12 هزار تن نیز به صورت عمومی و همگانی در این شهرستان فعالیت ورزشی دارند.
وی گفت: اهتمام در برنامه ریزی اصولی و توجه جدی به امر آموزش و استعدادیابی ورزشی جوانان از اولویت های مهم توسعه ورزش قهرمانی است.
فرماندار سرپل ذهاب بیان کرد: باید با اتخاذ سیاست های برنامه محورانه مبتنی بر تخصص و علم و بهره گیری از تجربه و توان نیروهای انسانی کارآمد، علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ عمومی ورزش در بین اقشار مختلف مردم، راه اعتلای ورزش را نیز در بین نوجوانان و جوانان پیش بگیریم.
سنجابی در ادامه با اشاره به وضعیت مکان های ورزشی سرپل ذهاب افزود: تکمیل زمین چمن فوتبال ورزشگاه احرار باید در اولویت کار شهرداری شهرستان قرار گیرد و نسبت به فراهم سازی بستر و زیرساخت های لازم این فضای ورزشی اقدام های لازم صورت گیرد.
وی اضافه کرد: سرپل ذهاب از ظرفیت های خوبی برای قهرمان پروری و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی برخوردار است و از این رو تعامل و مشارکت دستگاه های اجرایی در راستای پرورش استعدادهای ورزشی لازم و ضروری است.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار