زمان نقل و انتقالات لیگ هفدهم مشخص شد

زمان نقل و انتقالات لیگ هفدهم فوتبال ایران مشخص شد اما سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری در نشست هفته آتی کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهلت نقل و انتقالات رقابت های لیگ برتر فوتبال در فصل آینده اعلام شد. فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از 24 خرداد ماه آغاز می شود و بیستم یا بیست و یکم شهریور به پایان می رسد. این زمان قطعی نیست و اعضای کمیته نقل و انتقالات هفته آینده رسما مهلت نقل و انتقالات لیگ هفدهم را بررسی می کنند.
 
براین اساس تیم های لیگ برتر می توانند تا پایان هفته چهارم این رقابت ها بازیکن جدید جذب کنند.
 
البته تعداد سهمیه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها برای جذب بازیکنان لیگ برتری تاکنون مشخص نشده و احتمال دارد در نشست هفته آتی کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، این موضوع هم به تصویب برسد.
 
در سال های اخیر سهمیه تیم های لیگ برتری برای جذب این بازیکنان 6 سهمیه و تیم های راه یافته از لیگ دسته اول به لیگ برتر هشت سهمیه بود.

یکی از اعضای سازمان لیگ این خبر را تائید کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۱:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
تیم استقلال تهران به بازیکن های با تجربه قوی مثل حسن بیت سعید و جباری و جارو منتظری وزهیوی و نباید به بازیکن های جوان اعتماد کرد و این باید بازیکن های خارجی و نامدار خریداری کند در توان تیم دولتی است مسولان شما باید اقدام کنید این راحت ترین کاری است میتوانید برای استقلال و ایران وارد انجام دهید
آخرین اخبار