دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛

خبری از دایو مفقود شده در استخر آزادی نیست/ مربیان هم باید با یکدیگر رقابت کنند

سمیع زاده گفت: با وجود مکاتبات با حراست و مجموعه آزادی هم چنان خبری از دایو مفقود شده نیست.

محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت شیرجه و سرمربی این تیم اظهار داشت: تیم ملی شیرجه برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی تمرینات خود را پیگیری می کند. شکول مربی آذربایجان شرقی سرمربیگری این تیم را برعهده دارد.
 
وی در خصوص بهره گیری از مربیان شهرستانی گفت: اعتماد، حمایت و تکیه بر مربیان بومی مطمئنا باعث ارتقای آن ورزش خواهد شد. شکول مربی شیرجه استان آذربایجان شرقی است که تیمش بدون داشتن دایو در جایگاه اول یا دوم لیگ قرار می گیرد. نادیده گرفتن این مربیان ظلم است. باید میان مربیان همانند ورزشکاران رقابت وجود داشته باشد.  
 
سمیع زاده درباره تهیه دایو برای شهرستان ها افزود: فدراسیون پیگیر تهیه دایوهایی با قیمت نازل برای شهرستان ها و به خصوص آذربایجان شرقی و شیراز است.  
 
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره دایو مفقود شده در استخر آزادی تصریح کرد: مکاتباتی با حراست و مدیر مجموعه آزادی انجام شده است اما هنوز خبری نیست. چنین کارهایی زیبنده ورزش نیست.
 
وی در خصوص مدال گیری تیم ملی شنا در مسابقات مسافت کوتاه ترکمنستان خاطر نشان کرد: تیم اعزامی به ترکمنستان تیم دوم شنا ایران بود این رقابت ها محک خوبی برای شناگران بود که خوب هم نتیجه گرفتند. خوشبختانه شنا به کیفیت رسیده است. امیدوارم تلاش ها و حمایت ها از رشته های پایه ادامه داشته باشد تا خبرهای خوب بیشتری از آن ها بشنویم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار