ساری،

پیام تبریک فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت روز پاسدار و جانباز

فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت روز پاسدار و جانباز پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی مازندران درپیامی فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزادی از بند بندگی غیر حق و سر بر آستان حق ساییدن، یکی از پیامهای قیام حسینی است که امروز نیز محک و معیار شناخت اسلام اصیل و حفظ انسانیت انسان، در عصر حاضر می‌باشد و چنین است که دلدادگان حسین (علیه السلام) از هر کیش و مذهب و آیین، با اقتدای به او، خویشتن را از ذلت بندگی غیر خدا می ‌رهانند.

هنوز نغمه امام حسین (علیه السلام) که بانگ بر می‌آورد: "اگر دین ندارید، در دنیای خود آزاده باشید"، جهان و جهانیان را به سوی خویش دعوت می‌کند و هنوز هم پیام حسین (علیه السلام) ادامه دارد و امروز نیز هرگونه ذلت و خواری اطاعت از ظالم را از دامان خود و پیروانش دور می‌نماید.

و به همین سبب است که اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومنی چون پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون دوران دفاع مقدس هموار کردند.

ودر این راه پاسدارن حریم ولایت از پاسداران در حساس ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش های والای مکتبی را به فرهنگ عزتمداری و افتخار مبدل ساختند.

در ادامه این پیام ضمن تبریک ولادت با سعادت بزرگ پرچمدار عاشورا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز آمده است؛

جانبازان با الهام از کردار و منش بزرگ جانباز کربلا حضرت عباس علیه السلام بزرگوار، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود، از حریم اسلام محافظت نموده، حماسه ای جاوید آفریدند ودر حقیقت از خود گذشته، و به خدا رسیده اند.

آن ها امروز نیز با حضور در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و ورزشی، از ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع نموده و با عمل به دستورات و احکام الیهی، الگوی شایسته ای برای جوانان و همه مردم انقلابی به شمار می آیند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار