ساری،

اجرای طرح پلیس پاسخگو در مازندران

طرح پلیس پاسخگو از اهداف راه اندازی دفتر نظارت همگانی است.

سرهنگ سید محمد قربان نژاد رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران در حاشیه جلسه ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با مردم در مسجد شکوهی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: یکی از اهداف راه اندازی دفتر نظارت همگانی پلیس و سامانه 197 در راستای رویکرد جامعه محوری و با هدف اجرای طرح پلیس پاسخگو بوده است.

وی افزود: از سال 1382 با راه ندازی دفتر نظارت همگانی پلیس در ناجا این دفتر به صورت شبانه روزی فعال بوده و به صورت زنده پاسخگوی درخواست های مردم است.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه پاسخگویی پلیس به درخواست های مردمی موجب افزایش اعتماد عمومی می شود، گفت: افزایش اعتماد عمومی موجب مشارکت مردمی و در نتیجه افزایش امنیت عمومی در جامعه می شود.

سرهنگ قربان نژاد با بیان اینکه دفتر نظارت همگانی پلیس در استان آماده پذیرش و پاسخگویی به شهروندان به صورت حضوری ، تلفنی و مکاتبه ای است، افزود: جلسات ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی استان هر 15 روز یک بار در مساجد سطح شهرستان ساری و در فضای معنوی و ديني برای ارتباط بیشتر با مردم برگزار می شود.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی مازندران از مراجعه بیش از 60نفر از شهروندان امروز در جلسه ارتباط مستقیم در مسجد شکوهی ساری خبر داد و گفت: بیش از 23 هزار و 916 تماس قابل رسیدگی پارسال با مرکز 197 استان برقرار شد که بیشترین تماس ها در ارتباط با مشاوره و راهنمایی و تقدیر از عملکرد کارکنان بوده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر خلعتبری
۱۹:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۸
با عرض ادب و سلام خدمت شما بزرگواران و جان بر کفان عزیز و یزرگوار
اینجانب استدعا دارم ک به تنها در خواستم عنایتی بنمایند موضوع تشکیل یک پرونده شکواییه علیه شخص ثالث در داداسرای محترم شهرستان رامسر می باشد که پس از طی مراحل اداری، وفق دستور دادستان محترم رونده به کلانتری شماره11 کتالم و سادات شهر توسط اینجانب تحویل و وفق دستور مقام محترم قضایی از مکان توسط احد از پرسنل عزیز کلانتری بازدید و مراتب مجددا تحویل کلانتری گردید ( مورخ19/03/1398)تا در روز اینده کاری تحویل دادسرای محترم رامسر نمایند اما بعد از مراجعه اینجانب به دفتر دادسر و دفتر دادیار محترم فرمودند که پرونده فوق تحویل نگردیده لذا ضمن مراجعه حضوری چندین باره به کلانتری محترم کتالم نتیجه ای عاید و واصل نگردید و چون اینجانب به دلیل ادامه درمان باید به تهران می امدم در روز پنجشنبه همین هفته با مسئول پرونده جنا ب اقای بهزاد زرشکی افسرپرونده تماس تلفنی گرفتم تا از نتیجه و سرنوشت پرونده مطلع گردم که ایشان با کمال ناراحتی فرمودند که پرونده شما در دادسرا می باشد و با من تماس نگیرید که پاسخی نخواهم داد!! با پوزش از تسدیع اوقات ،دستور فرمایید که مسئولین کلانتری اعلام فرمایند که پرونده تحویل کجا و کدام دادیار محترم و یا دفتر ایشان گردیده است. خدا یار و نگهدارتان